Jag tävlar


Klicka på bilden för att komma till tävlingen.

Jag är med i Barnparadisets ® tävling om ett valfritt lektält! http://www.barnparadiset.se/ är en
webbutik som säljer kvalitets inredning till barnrum, leksaker och färgglada sängkläder till spjälsäng.



Jag tävlar om en goodiebag hos Catwalkqueen

Hörlurar från Pikmee, tamponger från Girlstuff, sminkkit från Yves Rocher,
väska + portmonnä från IVANAHelsinki, halsband från TINTIN Style, bluepill, detoxplåster och
hudkit från Bodystar, djuprengörande olja från Nea of Sweden.


Jag tävlar om ytterligare en goodiebag hos Catwalkqueen
´

Klänning från Chicy.se, dockor från Voodolls, smink och presentkort från Care of Lena,
te från Mighty Leaf, nagelkit från Depend, halsband från Puss.
2
Maria

Hahhaha samma här, jag är också en riktigt vekling, pinsamt nästan ju ;)

Maria

Klart man får =)