Utlottning bloggdesign


Nu lottar jag ut denna bloggdesign igen då vinnaren ändrade sig
och inte skulle ha den.
Vill du se hela designen kan du titta---->
HÄR .
Jag har gjort om den lite sen förra gången.

Enkla regler som förra gången;
1 kommentar = 1 lott osv...
Alltså större chans att vinna desto fler lotter du har!
MEN man får inte skriva samma kommentar flera gånger!


Utlottningen avslutas söndag 27/7, 15:00!


Lycka till.
126
MangeFan

Hej Hej.. Det är bara fint här.. själv då?

och wow vilken blogg du har.. schysst Design =)

Carro

shysst design :)

Magnus

Är det inte jobbigt att hålla en sån här blogg vid liv? det ser ju en aning seriöst ut =) typ som om det vore ett yrke.

Conny

Ge designen till mig ;-) eller hmm..är den för tjejig?

Sara

jag skulle gärna vilja vinna den designen.

Kram

sara

Snygg design, vill ha. (a) Kram

Mathilda

Klart jag vill vara med =)

SHORTY ♥

SJÄLVKLART är jag med !! ;P

Sara

Jag tycker att jag ska få den designen. (a) Kram

SHORTY ♥

räddare i nöden om jag skulle vinna, är så trött på min design :/

Susanne

Jag är väll på en till utlottning dårå. ;P

Kajsa

Är gärna med och tävlar om designen, ska kommentera som satan nu.

Angelica

Hillu!

Fick en kommentar av dig på mig blogg om en liten utlottning av denna grymt coola bloggdesign!

Me like! = Me want! ;)

Angelica

När får man veta om man vunnit?

För jag vill gärna vinna ;) hihihi Vinner aldrig ngt annars... :(

Kanske det är min tur nu?

Ha en grym dag och fortsätt äta banan! det är nyttigt! haha

Kram Kram

sara

sara

Du har nog sätt på min blogg att jag behöver en ny design och därför vill jag vinna.

Kram

camilla

jag vill jätte gärna vinna:)

Malin

Jag är gärna med och tävlar om designen :)

Sofia

ja, absolut att jag vill vara med :D

Carolina

Underbar design, hoppas jag vinner :D

Carro

Hur e allt med dig? :)

Celie

Klart jag vill vara med och tävla om designen :)

Celie

Åhh!! Mayflower, så himla fint hotell! Trevlig personal, fina rum, supergod mat och inte alls farligt långt från stranden!!

I oktober för 2 år sen var vi där i en vecka!

Celie

Fritidsresor är ju jättebra!

Har bara åkt med de och Apollo, och apollo reser jag aldrig med igen!

Celie

Som sagt, klart jag vill vinna :D

GM

Jag vill jätte gärna vinna =)

GM

Helt klart med och tävlar

GM

Of Course :P

GM

Snygg design =)

GM

Fin =)

GM

Give it to me :P

GM

Hoppas jag vinner

GM

Skulle behöva ny design på min blogg =)

GM

Gillar de fina färgerna =)

GM

Du är ju jätte duktig =)

GM

När avslutas täävlingen?

GM

:P Vinna vinna jag vill vinna :D

Emelie

Heej, den var jätte fin !

Emelie

Hoppas jag får den! ;)

Emelie

Har du gjort den själv?

Emelie

Önskar att jag kunde göra sådana fina ^^

Emelie

Gillar färgerna, skulle passa mig ^^ ;9

Emelie

verkligen superfin är den!

Emelie

Skulle behöva en ny också :)

Emelie

Emelie

Ha en bra kväll !

Emelie

Men den som du har nu är också superfin :)

Emelie

Vill verkligen ha den här ;D Får väl se om jag har tur kanske så :)

Emelie

Tralala, vad gör du?

Emelie

Själv sitter jag o tittar på tv, med datorn i knät förstås ;)

Emelie

Hur är det då?

Emelie

Själv är allt bara bra :)

Emelie

Gjort idag ?

Emelie

Jag har varit på Marstrand hela dagen, o njutit av solen :)

Emelie

Usch, FY! det går en jaktprogram på tv. O så skärde de upp ett litet rådjur. ;(

Emelie

Fy asså, hatar sådant!

GM

OKej tack =)

Malin

Heej. Ja men gud vad dum som ändrade sig. designen är ju as shyst. Jag vill gärna ha den! Woho!

Maria

min blogg skulle behöva sig en ny design! jag är med!

Jen

Jätte fin design, men jag vill ju ha fler bilder...

Antar att man inte alltid kan få som man vill ;)

Trevlig dag önskas! / Jen

sussie

Åh...va fin!!! Den skulle passa mej som handen i handsken! Superfin. Jag vill....

Gabriella of Stenungsund

Åh, jag är med i utlottningen! :D

Cicci

Snygg design, skulle vara kul med en header till.

Cicci

Kul tävling,

hade inte så mkt mer att skriva (?)

(kommentar som kommentar el?)

Ha en bra dag :)

Celie

Slänger väl in en till kommentar :)

Emma

har länge letat efter någon som kan göra en snygg design, denna känns helt rätt för mig! :)

sofia

Å jag vill jätte gärna vara med!=)

sofia lång

jag e inte så bra på de där med att fixa med bloggen så en snygg designe vore toppen!!

Emma

Jag har alltid tyckt att det är grymt svårt att göra en egen design, vilket resulterade i den enkla jag har lyckats få ihop nu, den du har gjort är riktgit bra!

Emma

okej, jag orkar inte sitta och skriva meningslösa kommentarer som alla gör. Känns som att det inte kommer gynna mig ändå. Nu har jag sagt det jag ville, designen är skitsnygg och skulle bli skitglad om jag vann, mer behövs inte sägas. Ha det bra! :)

mariaa.blogg.se

åhh den va fin:) jag vill ha!

Josse

Hej! skulle jättegärna vinna, är kanske lite svårt, när det är så många som är med, men man kan ju alltid hoppas :)

Josse

Den är as fin! ;)

veega :)

en snyggare design får man leta efter, jag önska att jag kunde få ha en sån en gång i mitt liv :')

Maria

Ja man kan ju försöka :)

Mathilda

Så fin! =) Vill ha! ;)

Malin

Sv: Tack så mycket :)

Malin

Tackar, hoppas verkligen på att jag kan ha lite tur och vinna den. Börjar bli lite trött på min. Kan heller inte göra någon själv så det är ju vinna eller behålla den man har :P hehe. Ha en bra kväll!

GM

Sv: Tack snälla du =)

Angelica

Tack för att du svarade! =) Så nu vet jag att innan söndag 15.00 ska jag skriva inlägg till dig ;)

Angelica

Tack för att du svarade! =) Så nu vet jag att innan söndag 15.00 ska jag skriva inlägg till dig ;)

Dragana

Jag vill jätte gärna ha den, men oddsen är väl ganska små att jag får den...

Dragana

Vill ha! Vill ha!

Dragana

Jag behöver verkligen en ny design... suck

Dragana

hoppas på vinst

Dragana

Åh, hade varit riktigt kul att vinna!

Dragana

Den var riktigt fin den designen och hade varit roligt att få den!

Dragana

Det är ju supersvårt att vinna, när så många är med... men jag sitter här i bakrunden och hoppas endå... (A)

Dragana

Du kanske märker efter "några" av mina inlägg hur gärna jag vill ha och behöver en ny design till min blogg...? Hehe...

Dragana

Jag vill vinna, jag vill så jätte gärna vinna den fina designen!

Dragana

Älskar färgerna på den!

Dragana

Jag har varken kunskap eller möjlighet att göra egen design... vill så gärna vinna denna.. (A)

Dragana

Tänk vad fin din design hade sett ut på min blogg! Helt underbar! ;)

Dragana

Tänk vad fin din design hade sett ut på min blogg! Helt underbar! ;)

Dragana

Tänk vad fin din design hade sett ut på min blogg! Helt underbar! ;)

Dragana

Det var bara en som jag skrev samma sak på två gånger, och det var inte mitt fel... utan datorn som skickade den två gånger.. och gjorde dublett..

Dragana

Eller den hade visst skickat samma tre gånger.. :S

Sara

jag är med! jag älskar din blogg... ^^)

SHORTY

sv; tack tack :) hoppas jag vinner!

Madelene

riktigt fin design.. synd att man inte tar sig tid till och lära sig sådant... men vi lata har ju tur som har er som lottar ut sådana hära designer till bloggen :D

emma

Jag vill vinna =)

Pinky

Jag vill vinna! =)

Jonna

Jag vill vara med :D

karolin

oj så fin =)

jag är med och denna gången vill jag vinna :D:D

annica

Det var många som hade kommenterat här..

annica

Chansen att vinna känns inte så stor...

annica

Men man måste ju göra ett försök=)

annica

Skulle ju verkligen behöva ny design, så jag själv inte klarar ngt vad gällerde där koderna å sånt..

Julia

jättefin design! =)

Julia

Skulle veerkligen behöva en snygg design ;-)

Celie

Lika eftertraktad som senast du hade med den!! Inte så konstigt kanskr ;D

emma och linnea

jag är med igen =)

suss

jag är jättegärna med och tävlar, fin design!

suss

jag önskar att jag kunde göra en egen design till min blogg, men tyvärr har jag för dåligt tålamod så jag stänger alltid ner det när det inte funkar.

Angelica

Jag VILL vinna, kan vergligen inget om att designa bloggar. Kram,,

MADELENE

Hej, du är ju sjukt duktig på att göra bloggdesign. Jag önskar jag kunde göra något fint.

Jag vill jättegärna vinna denna för den är superfin!

Du kan ju kolla in mitt snygga försök att göra en bakgrund på min blogg, allt blev skit och sen så visste jag inte vad jag hade ändrat så jag sparade skiten och nu ser det ut som det gör :P Så jag hoppas jag vinner ;D kram

Lina

Jag är med :D

Lina

Älskar din blogg (a)

Anonym

Skulle faktiskt behöva en ny design ^^

Emelie

Josse

åh behöver verkligen en ny design och den här skulle sitta perfekt! ;)

Josse

När får man veta vem som vinner?! :)

Celie

Inte långt kvar till söndag. Spännande :D

linnea

jag skulle gärna vinna den där :)

carina

vill gärna va med behöver en ny design. hoppas hoppas:-)

kram c

Alexandra

Jag vill gärna vara med och tävla =D