Tävlings Dags


Tävlingsregler;
Lämna kommentar i
detta inlägg.
En kommentar = 1 lott
Det är fritt att lämna hur många kommentarer som man vill.
Desto fler kommentarer du lämnar desto fler lotter har du i utlottningen.


Tävlingen Avslutas; Onsdag 11/6, kl 18:00.

Domare; Jag lottar ut en vinnare.


Lycka till!


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!


( Jag skickar endast vinsten inom Sverige)
318
JULIE, växande artist

Det samma :)

HannahSthlm

Va kul! Jag är med:)!

F

I´m in:)

malyyn

svar: menar du mellan min bild och header?

SOFIE

I wanna ;D

malyyn

svar: det får du fixa i headern om du förstår vad jag menar. bilden på mig + texten är min header så du får se till att ha samma färg på mellanrummet mellan bilden & headern som på din vanliga bakgrund :) förstår du? haha :)

Agge

Kul! Jag är med!

Sara

I'M IN THE GAME :D

Sara

Jag är med :)

Linn

Im in!

Linn

Im in!

Linn

Im in!

Linn

Im in!

Linn

Im in!

andrea

oooh tävling :)

andrea

oooh tävling :)

andrea

oooh tävling :)

Pernilla

Jag är med!

Pernilla

Jag är med!

andrea

oooh tävling :)

Lojs

jag är med!

lojs

jag är med!

lojs

jag är med, igen! :D

Martina Michal

TÄVLAR!!!!

Martina Michal

TÄVLAR!!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!...Haha... känner mig som en spammare nu!

Martina Michal

Jag är med och tävlar!!!...Haha... känner mig som en spammare nu!

Martina Michal

Vill haaaaa!

Martina Michal

Vill haaaaa!

Sibel

Godmorgon på dig :)allt bra ? hoppas du får en fin dag & njut av solen :D

Anonym

jag vill vinna

Anonym

jag vill vinna

SARA

Ja, det var kul! :)

Anonym

jag e med o tävlaa :):):):):)

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Saga

jag vill vara med! :D

Foffe

Jag vill vinna! =D

Tuva

Jag är med

Anonym





Förlåt! Nu kommer jag och gör sådandär tråkig reklam för tävlingar, men du kommer inte bli besviken om du spanar in det : )



Just nu pågår nämligen två stora hårvårds-tävlingar i min blogg och sådana produkter KAN man inte få för många av, eller hur?



Kolla in dem vettja!







http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-shampoo-balsam-inpackning.html#comment



http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-osis-dust-it.html#comment

Anonym





Förlåt! Nu kommer jag och gör sådandär tråkig reklam för tävlingar, men du kommer inte bli besviken om du spanar in det : )



Just nu pågår nämligen två stora hårvårds-tävlingar i min blogg och sådana produkter KAN man inte få för många av, eller hur?



Kolla in dem vettja!







http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-shampoo-balsam-inpackning.html#comment



http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-osis-dust-it.html#comment

Anonym

jag är me kul , hoppas på turen då.

Anonym

jag är me kul , hoppas på turen då.

Anonym

jag är me kul , hoppas på turen då.

E v e l i n a

Jag vill vara med :)

Sara

Wihooo :D be mine!

hannah

1 komentar, 2 komentarer, snälla ge mig? :)

eaglearm

Sweet, vinna ett par örhängen som jag inte har någon nytta av :) count me in!

eaglearm

Sweet, vinna ett par örhängen som jag inte har någon nytta av :) count me in!

eaglearm

Sweet, vinna ett par örhängen som jag inte har någon nytta av :) count me in!

Monica

nä jag mår toppen bra idag, lite seg av solen bara...=)

Monica

By the way.. jag är självklart me o tävlar ;)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Anna

Jag är med :)

Jennifer

LOOOVLEYY!!, E LÄTT MED!!

Jennifer

LOOOVLEYY!!, E LÄTT MED!!

daniella

brukar inte vinna, men jag är med =)

victoria

I´m in!

Anonym

JAG VILL VINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Johanna Gelinder

jag är gärna med!

Ha en bra kväll och kika gärna in hos mig!

Anonym

JAG VILL VINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Isabella

Jag är med! :)

Isabella

Jag är med! :)

Isabella

MED!

Isabella

jag är med!

Karin

jag är med! :)

Karin

jag är med

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Karin

Jag är med !

Karin

jag är med !

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Karin

jag är med !

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Karin

jag är med !

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Martina

Jag vill vara med :)

Martina

Jag vill vara med :)

Martina

Jag vill vara med :)

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Martina

Jag vill vara med :)

PhoenixAngel

Jag är med! :-D

Martina

Jag vill vara med :)

Martina

Jag vill vara med :)

Martina

Jag vill vara med :)

Bim H-D

Nä, jag tänker INTE spamma dig, nopp... det blir ETT inlägg, dvs en lott... Varken orkar mer, eller vill överbelasta dig, nej... ;) Men, jag har någon som fyller år den 17e som säkert skulle bli glad över något nytt... och fantasin här är just nu, nada? ;)

Må så grankott... men kommentarer i mängd har du fått... men massor av vissa - tävling i antal, eller? ;)

Anonym

jag vinner!

Elvin

Du hade en skit snygg design :)

Caroline

Hey Ho, Let's Go!

V

jag är med!

identity

Jag är med :D

V

jag är med!

identity

identity

hej igen ;)

V

jag är med!

rebecka

jag är med :D

rebecka

jag är med :D

glitterandbling

jag är med i tävlingen! :D

glitterandbling

jag är med i tävlingen:) är örhängerna nickelfria?

Fanny

Dessa örhängen är bara så.....det finns inga ord för dem!

Martina

Jag är med och tävlar :D

ida

jag e med!! :)

ida

jag e med!! :)

Cecilia

jag är med!

Wictoria.

Jag är med

Wictoria.

Jag är med

Wictoria

Jag är med

Linnéa

Linnéa

Jag är med!

Susanne

Oj,..nu håller jag tummarna jättehårt!!!!!!! Bytte precis örhängen ikväll,... hade nästan likadana som dessa du lottar ut, men de har blivit så fula i färgen!

Susanne

Vill ju så gärna vara med och tävla om dessa örhängen, men det verkar som mina kommentarer inte kommer med. Är sååååå trött på att min dator alltid strular!

Susanne

Aha,..det tar bara lite lång tid....då kan jag skicka en kommentar till.

Jag håller verkligen tummarna för att det är jag som har turen att vinna dessa!!!!

Maxine

ROCK ON!

wallis

hoppas på tur....

Sandra

Jag är med!:)

svea

Klart man är med :)

Sara

Tack! :) Mkt snygg design!

Emelie

Ja är med =)

Erika

min tur att vinna nu!

Erika

min tur att vinna nu!

Erika

min tur att vinna nu!

julia

jag är med!

julia

gärna med :)

Anna

Inte för att jag tror jag har någon chans när jag endast kommer lämna 1 kommentar :P men, kanske turen i tävligar är bättre än i spel ;P

Ha det fint!

Mvh Anna

Sussie

JAG ÄR MED! GE MIG EN LOTT ;D

Sussie

JAG ÄR MED!! ;D;DD

lollo

jag är med :)

lollo

då tar vi en till kommentar

Therese

Är med och Tävlar jag med =)

Susanne

NU är jag verkligen i behov av ett par örhängen, tappade ett örhänge igår, och ett i förrgår!! Nu känns det verkligen som denna tävling är till för mej...ha ha!

Susanne

Jag testar igen,...hoppas ju att jag vinner!

Susanne

En tredje kommentar och hoppas att jag vinsten tar!!!

Carola L

I'm in!

Cia

Jag är med!! :D

Sanna

Självklart vill man vara med! =)

Linda S

Wohoo! Jag är med!

Linda

Jag är med!

Isabel

Jag vill vara med!!

Jenny

jag är med

Linda

jag är PÅ!

Linda

jag är PÅ!

Linda

jag är PÅ!

Linda

jag är PÅ!

Linda

jag är PÅ!

Linda

jag är självklart PÅ!

Linda

jag är självklart PÅ!

Linda

jag är självklart PÅ!

Linda

jag är självklart fortfarande PÅÅÅ! HÅLLER TUMMAR!

Linda

jag är självklart fortfarande PÅÅÅ! HÅLLER TUMMAR!

Linda

jag är självklart fortfarande PÅÅÅ! HÅLLER TUMMAR!

Linda S

Tjoho jag är med, jag är meed viftar

Linda S

Tjoho jag är med, jag är meed viftar

Linda S

Tjoho jag är med, jag är meed viftar

Linda S

Tjoho jag är med, jag är meed viftar

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Here I am! :)

Linda

Count me in :o)

Linda

Count me in :o)

Linda

Count me in :o)

Linda

Count me in :o)

Linda

Count me in :o)

Linda

Count me in :o)

Linda

Hoppas hoppas, så fiiina ju! Fräscht till brännan...

Linda

Hoppas hoppas, så fiiina ju! Fräscht till brännan...

Linda

Hoppas hoppas, så fiiina ju! Fräscht till brännan...

Linda

Tralalalaaaa, vinna vill ja´....

Linda

Tralalalaaaa, vinna vill ja´....

Linda

Tralalalaaaa, vinna vill ja´....

Linda S

Shoobedooo Vill vinna :)

Linda S

Shoobedooo Vill vinna :)

Linda S

Shoobedooo Vill vinna :)

Linda S

Shoobedooo Vill vinna :)

Linda S

Jag är meeed! :o)

Linda S

Jag är meeed! :o)

Linda S

Jag är meeed! :o)

Linda S

Jag är meeed! :o)

Linda S

Jag är meeed! :o)

Linda S

Jag vill gärna vinna!

Linda S

Jag vill gärna vinna!

Linda S

Jag vill gärna vinna!

Songbirdie

Jag är med!

Songbirdie

Jag är med!

Songbirdie

Jag är med!

Songbirdie

Jag är med!

Songbirdie

Jag är med!

Songbirdie

Jag är med!

Linda

Jag är med! Fint namn du har ;)

Linda

Jag är med! Fint namn du har ;)

Linda

Jag är med! Fint namn du har ;)

Songbördy nam nam

Jag är med!

Songbördy nam nam

Jag är med!

Songbördy nam nam

Jag är med!

Songbördy nam nam

Jag är med!

Songbördy nam nam

Jag är med!

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Yes jag vill vinna de fina örhängena

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Jag är me´!

Linda

Hoppas :)

Linda

Hoppas :)

Linda

Hoppas :)

Linda

Hoppas :)

Linda

Hoppas :)

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

Linda

Är med och tävlar

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

L

hoppas

Linda

Skoj att du gillar min blogg. Din verkar också rolig! Och så har du så grymt namn..

Linda

Skoj att du gillar min blogg. Din verkar också rolig! Och så har du så grymt namn..

dorion

:)

dorion

skriver igen...

Susanne

Ser nu på fotboll,...men de gör ju inga mål!!!!

Så jag skriver en kommentar istället och hoppas på att vinna här!

Cia

Ville jätte gärna vinna örhängena :D

angelica

JAG JOINAR TÄVLINGEN :)

Susanne

Hi hi,...vi vann med två mål,...så då skriver jag två motiveringar. Vill så gärna vinna dessa örhängen!

Susanne

Hoppsan,...det är ju dragning idag!

Hoppas hoppas jag fått ett vinstmail att läsa, när jag kommer hem ifrån jobbet sent!

LillaBoo

Jag är lite sent ute men jag är med!!

LillaBoo

Ja men då får man ju skriva flera gånger! vill ha dom...

LillaBoo

Fast d känns lite dumt ändå, fast fina var dom!

LillaBoo

Kör en gång till då ;) MED!

LillaBoo

Gulligt med en rosa blogg! :)

LillaBoo

Och en sista bara för att alla andra också verkar ha skrivit många! ;)

LillaBoo

Kunde inte hålla mig från att skriva en gång till hehe ;)

LillaBoo

Är bara 30min tills den avslutas!!

Therése

Vill också vara med =)

Therése

Vill också vara med =)



... igen.. hihi..

LillaBoo

Min mor tyckte också dom var fina, så vinner jag får vi väl slåss om dom ;)

LillaBoo

Åh va kul ja va inte sist som kom hit å tävla iaf :D

LillaBoo

10 minuter kvar! Spännande! :D