Utlottning Design


Nu lottar jag ut denna bloggdesign, vill du se hela tryck---->HÄR .

Tävlingsuppgift;
Berätta för mig vad ditt bästa skönhetsknep är.
Det tipset jag tycker är bäst belönas med denna bloggdesign.

Tävlingen avslutas torsdag 3/7, 15:00!

Lycka till.


UTLOTTNINGEN AVSLUTAD!
27
Marika

Va skönt o höra att det e bättre med dig..Trodde kanske det va nått allvarligt eftersom det inte har kommit in nya inlägg i din blogg....

Jag har fixat här i köket,lite små skavanker typ lagt sån plast matta i lådorna flyttat om porslin o fixat o donat..Det regnar ju här så vi har ej vart ute o fixat taket..ha en fortsatt trevlig kväll:)

Marie

Jag tycker att vaselin är de bästa skönhetsprudukten. Det har man alltid till användning. Men det är speciellt bra till ögonfransarna. Man kletar in vaselin på ögonfransarna innan man går och lägger sig. Dagen efters så är fransarna helt underbara.

Dessutom kan man ha vaselin till läpparna när man är torr eller bara för att dem ska glänsa lite..



Och det går mycket enklare att ha vaselin på ögonfransarna när man ska böja fransarna. testa vettja.



Det är mitt skönhetstips..

/ Marie

Martina Michal

Jag är inte med och tävlar. Men mitt bästa skönhetstips och nog många modellers är nog hemorojdersalva som man lägger under ögonen och POFF så är dina "påsar" borta!

Partypinglan

Bästa skönhetstipset??? Hmmm... Att ha kul!!! Faktiskt. Har du kul så syns det lååång väg. Skratta och var glad! En sur och tråkig person är ju inget vackert.....

Josie

Mitt bästa skönhetstips är att använda naturliga produkter. Citron fungerar jättebra för ansiktet, finnarna torkar ut och om du har fet hy är det jättebra. Att mosa en jordgubbe och borsta tänderna med den gör dom vitare. Finns mägder av naturliga produkter att använda, och dom fungerar oftast mycket bättre än "riktiga" produkter. Sen kan jag också tipsa om C-vitamin och grönt te, att dricka det gör dig både pigg och frisk, man mår bättre och ser bättre ut också. Och självklart mycket vatten. ;)

Nettan

Jag kan rekommendera INGEFÄRA till lederna. Honung ska vara bra för hemmaröjder (har inga såna problem men vet de som provat och det funkar). Gurka till trötta ögon.

Rebecca

HAHA!

Jag läste flera inlägg. Det var här jag skulle kommentera

Felicia

Ja! Då kan jag ta och berätta om hur du snabbast och effektivast blir av med dina finnar :)



Du behöver:



1 Citron

1 msk vitvinsvinäger

+ lite vatten



Du rör ihop det och baddar hela ansiktet med det!

Sen sjöljer du av lite lätt med ljummet vatten.



Det här är faktiskt använt av lite famous people! Så det är inget dåligt det här inte. Haha



Kram!

Marie

Vem har vunnit ? :D

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Clara

du måste hjälpa mig med en sak. ja ska göra ungefär samma design som du har på denna bloggbilden.

men ja får ett mellanrum mellan själva headern och inläggen, så de ser inte ut som om dom sitter ihop.



kan du hjälpa mig? för ja har försökt med alla tips på DDB och de.

du kan kolla på "de svarta strecket" på denna länk :

http://engmantastic.blogg.se/



tack på förhand