Utlottning Header


Den ser ut så här om du har en vit bakgrund på bloggen.



Eller så här om du har en färgad bakgrund.



Vill du vinna denna header?
Det enda du behöver göra är att berätta vart du bor
i detta inlägg så lottar jag ut den bland alla deltagare.


Onsdag 11/6 kl 12:00 avslutas utlottningen.



Ps; Om du inte vill ha munnen på henne utan bara ögonen så fixar jag det!



UTLOTTNINGEN AVSLUTAD
10
Söderlund

Tjatja!



Jag må säga att du har en riktigt snygg blogg.

Härlig design. Stilrent och fint! :)



Vad händer under tisdagen?

Hoppas att du får en trevlig dag! :)



Mvh

Söderlund

ella

nä=)???va menar du nu .är du i nattmössan;)ja skrev ju-vad jobbigt bli väkt av bråk=)?heh.kram

Söderlund

Re: Låter kanon det! :)



Naej ska inte göra så mycket under dagen. Ska försöka

bli klar med lite sista pluggande. Imorgon sätts betygen

så jag ska finslipa på några uppgifter som ska in senare

under dagen, så allt är klappat och klart. :)



Mvh

Söderlund

Helena

Godmorgon! Du gör ju skitsnygga headers, synd att jag är så nöjd med min egen, hihi. Du borde ju börja göra business på dem och sälja dem? Jäkla blogg som krånglar, kunde logga in sent igår kväll först. Idag är jag hemma också, men börjar känna mig lite bättre, har fortfarande ingen röst så katten undrar nog varför jag inte snackar med henne!Skall bara mysa idag, det är mulet här men det är ganska skönt som omväxling, får då "behöver " man inte vara ute i solen. Ha det bra nu, kramis!

sanna

Den var cool =)

Tp

Cool :)

Carro/Häxan

Jag bor i Falun :D Nedre Norslund för att vara exakt!

Anonym

Jag bor i Stockholm :D Och har fortfarande en ful blogg design.. :(

Partypinglan

Tjaa... eftersom jag är så in i bombens trött på min ubertråkiga blogg, så kunde en ny header vara ett lyft, så kanske jag bloggar mer??? Jag bor i Helsingborg, skåne!



Kram Partypinglan

Anonym

Tack för lyckan :D