Utlottning Header


Då var det dags för en ny utlottning av en header,
men jag gör även iordning din blogg så allt matchar ihop med headern.

Denna gång vill jag veta;
Varför läser du min blogg?


12:00 fred 13/6 avslutas utlottningen.

TÄVLINGEN AVSLUTAD!

19
Jag och fotbollsspelarn

Ja det kan ju vara så. Men då har dom piffat till den med lite riven vit choklad på toppen. Fast den äter dock inte jag.

Emma

För att insireras helt enkelt..=)

Tessi

jag läser din blogg för den har mycket variation, allt från recept till modesaker.

marlene

hittade just den så har aldrig varit här innan... men ser fint ut =)

ella

jag läser för du är ju min vänn=)och tycker det är kul läsa å se hur du och kevin har d ,smarriga matresept,kul partybilder,och allt!!kram!!!

vill vinna!!!!!!!!!!

bitte

lsäer för att jag gillar den

Sandrah

Såg den genom Monicas blogg :) Så jag kikar ibland för det är så många söta kort på din söta Kevin och sen är det roligt att läsa helt enkelt! Mkt snygg layout! Mvh SAndrah

ida

jag läser din blogg för att den har allt! Både personligt och sådant som händer "i stora världen" En blandning av allt egentligen :)

Saga

jag läser din blogg för att jag beundrar dig otroligt mycket :D Du är en sån härlig person har jag fått fram genom ditt skrivande :)

Malin

Varför jag läser?

Har följt din blogg tidigare och du verkar vara en rolig och trevlig människa och jag älskar barn och Kevin är ju supersöt :D

Anonym

Din blogg är lockande, underbar, och rolig, kolla på min, den tråkigaste blogg du sett må jag tro :)

Kramis

Lojs

Jag har inte klickat in mig här så många gånger...men jag tycker ändå att den är bra! Mycket variation, bra uppdatering osv.



och den där headern är ju då väääldigt fin! :D

jannica

jag är me

Jen

Ååh ja vill vara med :)

jag har inte läst den så många gånger, men den verkar helt okej, det är nått jag kommer läsa fler gånger, verkar vara lite varierat och de gillar ja :)

Ha en bra dag!

Daniella

Filifanny

Hittade precis bloggen, och den verkar riktigt bra :)

daniella

Din blogg är intressan och jag inspereras av den hela tiden, det är roligt och läsa vad du har skrivit och Kevin är jätte gullig!! Ha en bra dag!

Petra

Å jag som precis hittat hit, kan inte svara på det men en fin sida so far...ska läsa lite till så jag vet lite mer vem du är!! Annars hade en header inte vart fel, jag som är så dålig på sånt. Hoppas du får en bra dag!!

Anonym

Hellu! Du har en grymt fin blogg & en jätte fin familj, hoppas du fortsätter blogga :) för jag kommer läsa din blogg :)



Och jag skulle gärna vilja vara med på utlottningen :)