Utlottning Header


Nu är det dags för en ny utlottning av en header.
Jag fixar även bakgrundsfärgen på din blogg så den matchar.

Tävlingsregler;
Berätta för mig varför just du ska vinna denna header.

Den person som jag tycker ger bäst motivering vinner.


Tisdag 17/6, 12:00 avslutas utlottningen.

UTLOTTNINGEN ÄR AVSLUTAD!!



Lycka till

34
ella

hihi ok =)va söt den va;)är d svårt fixa klocka och sånt?

Marika

jag ska til ett ställe som heter sjölund..

Det e ett litet mysigt ställe som ligger vid en sjö..

Så vi brukar sätta upp lång bord o ha en stor fest inne på själva logen..Så har vi massa olika spel osv..

Jätte mysigt..En riktig svensk midsommar:)

Vad ska du göra???

Fia

Jaså?? Jag kan inte se den``??

Mysko.

Anonym

Hmmm.....

Lojs

Jag vill vinna den headern! Jag tycker att den är fin helt enkelt, plus att jag själv är usel på sånt där!

Förresten har jag varit med i båda dina senaste utlottningar, men jag vann inte :(

Sara

Jag kommer egentligen med en ganska kass motivering. Men det är helt enkelt sanningen, jag vill vinna headern pga att min blogg just nu är fruktansvärt tråkig och bara använder de förbestämda mallarna. Denna tyckte jag var riktigt söt och kände att jag måste vara med och tävla :)

Fia

Ja det har jag gjort. Va in på designadinblogg.blogg.se o kolla o tog hjälp därifrån. Och bilden kommer upp för mig precis när jag uppdaterat efter jag fixat i kodmallen. Men sen försvinner den. Kanske för liten meny?? Ladda upp bilden i 200px.

Anonym

Angel

Du e så duktig gumman

Marie

Svar: ja visst är han, det är min systers barn :D



Hoppas du har haft en trevlig kväll

Marie

Jag vill absolut vara med i utlottningen..

Fia

Oki. Jo det kanske är nåt med blogg. Får ta o kontakta dem. Men gör det imorn. Orkar inte idag.

karro

detsamma tjejen! :D

kram

Helena

Den var ju jättecool. Nu blir det sängen här, sov gott natti, natti!

Tessi

Jag skulle vilja vinna för den där headern är inte lika vanlig som dom flesta andra och den var väldigt söt :) väldigt söt piratkatt :)

Marie

Jag vill vinna hedern för ja tycker den är cool och fin. Men dessutom att jag inte själv kan göra någon heder själv och jag skulle vilja ha en fi blogg och ingen vanlig.

Ja hoppas att jag vinner, men det finns så många som kommer vara med denna utlottning och därför är det svårt att ta ut en vinnare.

Men ja hoppas att jag blir vinnaren..

Hoppas du får en riktigt bra dag!

Diana

Haha det finns väl en massa grejer jag skulle kunna säga.. Men för det första, så är jag just slightly besatt av Pirates of the Caribbean, och headern har ju liksom en liten piratgubbe, så vill verkligen ha den.

Sen så kan jag ju inte mycket om att göra en egen bloggdesign och jag tycker att min blogg ser jätte tråkig ut, så det skulle vara kul med nåt nytt. :)

Avelina

När jag såg din header så hade jag bara en tanke i huvet o det var... MIIIIIN den måste bara bli min =) Den e verkligen jag, så därför e jag me i utlottning av den =)

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym