Utlottning header


Bli nummer ? och du vinner denna header till din blogg!
( Det är tillåtet att skriva så många kommentarer du vill)
Jag fixar bakgrunden också så den matchar.


Avlsutas torsdag 19/6, kl 12:00.


Lycka till


AVLSUTAD!!

38
Denise

Jättefin! Den skulle jag gärna vilja ha :)

Eva

Jag vill inte byta ut min för det är mitt ex som gjort den och jag håller kvar allt jag kan hålla kvar :/



Har också en tävling i min blogg ifall du vill kika: www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2984875

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Diana

Jag är med !

Anonym

fin den var

sanna

Ja, det blev bara 37 kr för frakt på den. :)

Men sen blir man väl automatiskt medlem, men jag ska nog gå ur tror jag.



Ja, det har hon säkert haha vi brukar ju köpa likadana kläder. var det den hon hade på sig på bilderna ffrån i lördgas? Haha

Partypinglan

jag är med, igen.... Hoppas, hoppas :)



Kram

Nicky :D

Hejsan Jag vill vinna denna till min moster elena för att hon har en blogg http://elllena.webblogg.se/ a som du ser har den ingen header eller något och så skulle hon behöva hjälp med koder som om du lägger in den också så skulle hon bli så glad men du får inte skriva en kommentar i hennes blogg eftersom hon inte vet att jag är med och tävlar men du kan lämna kommentar till mig http://nicolebambi.blogg.se



Ha en bra dag

Avionaa

hejsan jag kanske är lite sen, men du jag är inte alls en datamännsika jag kan inget om att fixa bakrunder eller nått sånt,snälla gå in på min blogg så förstår du. min blogg ser så tråkig ut och jag har ingen aning om hur man fixar den jag har försökt tro mig men det funkar inte

så pleaseeeeeeeeeeeeeeeeee låt mig få den jag ska behandla den som mitt eget barn i swear infront of god. ok nu kanske jag låter lite patetisk men im desperate. jag kommer att var evigt tacksam om jag vinner, :):):)

Avionaa

snälla söta rara,.

Avionaa

låt lilla mig vinnna. pleaase please pleasepleasepleasepleasepleasepleasepleasepleaseplease

Avionaa

im in it

Avionaa

im in it to hopefully win it

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym