Utlottningen Header


Vill du ha denna header?
Det enda du behöver göra är att berätta hur gammal du är
i detta inlägg så lottar jag ut den bland alla deltagare.


23:59 idag avlutas utlottningen.


UTLOTTNINGEN ÄR AVSLUTAD
16
jannica

jag är 13 år

Anonym

Har faktiskt 2 par...dessa på bild och ett par svarta men det är allt för mycket färg på efter målningen här i hemmet...skönt att ha ett par slappo skor...ha en skön måndag...

Angel

Jag är 25

ella

haha kul...GAMMAL!32...jäklar va d blåååser,kom nyss hem fr mora=)ska hämta passet på måndag.snart dra å vara lite me syrrans killar=)ha en bra dag

Michaela

jag är 18 =)

jenny

ha en bra dag =)

Sara

Ja är 21 år.

Fin header! :)

Andrea

17

Maddis

Jag är 17 år 10 månader och 30 dagar med en ful blogg som är designlös. Hjäälp mig att få världens finaste design upp på min blogg :D Puss o Kram

Yaz

Jättefin header!



Jag fyller 24 om en månad, woho!

bitte

22

chrj

hejhej, jättefin header! jag är 13 år =)

Emily

Hej, va längesen jag kommenterade, men jag läser flitigt :P Grattis till Kevin, hur söt som helst!

Jag är 21 år, fin header. :)

Carro/Häxan

jag är 27 bast :D

Jaq

13 år :)

Anna

Jag kan ju testa här också om jag inte skulle vinna den där andra tävlingen :P

Jag är 22år gammal/ung ;P