Utmaning

Fick en rolig utmaning av  nygiftafrun.
Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra lite bättre.
Lägg ut detta med dina svar på din blogg, byt ut mina svar mot dina och utmana dina vänner.

1. När gick du upp idag?
Kevin väckte mig 04:30 men jag la han brevid mig så fick sova till cirka 07:30, lyx!

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Min syster bjöd mig på bio förra året i oktober när jag fyllde år men jag minns inte vad det var för film.

4. Favorit TV - program?
Oj många. Ugly Betty, Desperate Housewives, Cashmiere Mafia, CSI (alla), Las vegas och listan fortsätter.

5. Vad åt du till frukost?
Havregrynsgröt med äppelmos och mjölk, 2 rostade mackor (grovt bröd) med skivbar leverpastej och färsk gurka.


6. Vad är ditt andranamn
Kristina

7. Din favoritmat?
Jag gillar faktiskt det mesta men en rejält köttbit med en god sås, tillbehör antingen någon sorts potatis eller en sallad.
Jag glömde att jag ÄLSKAR grillat!

8. Vilken mat gillar du inte?
Ja du lever är inte en favorit hos mig.
Får jag ett hårstrå i maten så tappar jag lusten totalt oavsett vilken mat det än gäller.

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Har all musik på datorn. Tex Leona Lewis, Madonna, Flo-rida, Kylie Minouge, Paramore, Shayne Ward.
Jag har en väldigt bred musiksmak.

10. Vilken bil kör du?
Kör ingen bil.


11. Vilken är din Favoritmacka?
Beror på vad jag är sugen på. Har ingen speciell.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Besserwisser, bortskämda som inte fattar hur bra dom har det, falska människor.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Mjukisbrallorna åker på direkt jag kommer hem.

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Västindien, karibbien eller nått sånt exotiskt med Fredrik.

15. Favoritklädmärke?
Jag är ingen märkes "bög" ^^.


16. Var vill du dra dig tillbaka?
En stor gård med jättefint hus som vi byggt själva vid en sjö.

17. Favorit tid på dagen?
Kvällen.


18. Var är du född?
Öhh jag tror det är Falu BB.

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Dans, isdans.


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag vet vem jag ska utmana än.


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Se ovan

22. Coca Cola eller Pepsi
Pepsi Max


23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Förut nattuggla men inte nu längre.

25. Pedikyr eller manikyr?
Jag tar gärna båda tack=)

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Det jag gjorde för någon vecka sedan kommer ni att få se snart.
Och nej inte tatuering eller piercing.

27. Vad ville du bli när du var liten?
Dansare


28. Bästa barndomsminnet?
Jag fick ett nintendo av min pappa i julklapp och jag var överlycklig.


29. Varit i Afrika?
Nej

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Inte en människa men en bil!

31. Varit med om en bilolycka?
Nej

32. Favoritdag i veckan?
Mina favoritdagar är dom jag får tillbringa med Fredrik och Kevin tillsammans.


33. Favoritblommor?
Vita liljor.

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Har inte direkt någon favori men det brukar bli pizza mest.

35 Äger du en cykel?
Ja det gör jag en röd. Lisa heter hon.


36. Vem fick du senaste mailet från?
Det kanjag inte berätta för det hör till det jag ska berätta sen.


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill inte ha kredit på något butik alls. Betalar hellre direkt

38. Läggdags?
Runt 23:00 - 00:00.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Allas

40. Senaste personen du delade en middag med?
Fredrik och hans föräldrar/syster i söndags när vi grillade.


41. Vad sysslar du med just nu?
Försöker svara på det här och springer efter Kevin sammtidigt.

42. Favoritfärg
Svart är det på mycket kläder. Sen gillar jag ganska många färger.

43. Hur många tatueringar ?
Inga men snart hoppas jag på några. Bara jag får fingrarna ur r**en och beställer tid.

44. Hur många sänder du det här mailet till?
En hel drös men människor.

Jag utmanar;
Angelica
Anna 
Elin
Ella 
Eva 
Frida
Helena 
Jenny
Jessica
Marika 
Martina 
Monica
Petra 
Sanna
Sussie
Sara


Vill du också anta utmaningen fast du inte är med på listan så är det självklart helt okej.
Lämna en liten kommentar i inlägget så jag kan gå in och läsa dina svar.


Update;
Jag kom på att jag har högerklicksskyddad blogg så gå in på nygiftafruns blogg och kopiera av hennes lista.

11
Cim

Åh vad kul att läsa... Jisses vad många du har utmanat!!!!!

Ha den bästa dagen!!

Kraaaaaaam

Sara

Jisses vad många frågor! pust

monica

Jag antar utmaningen, gör den senare när jag är hemma och inte på jobbet..=)

Föresten kolla in denna länk, jag har beställt =D www.nuform.se

Kram

sussie

Öh...hur gör man då rå? Har försökt kopiera o få med det men icke sa nicke!

Sanna

Så, nu har jag gjort utmaningen, gå in och spana in mina svar! :)

Martina Michal

Jag antar utmaningen senare ikväll gumman.. Man kan även klicka på Ctrl + V, om man villk kopiera din lista... =)

Angelica

Fääärdig!

Bella

Hur fixar man högerklicksskydd? :)

eLiiN

Nu har jag gjort din utmaning! =)

Eva - utmanad

Oh hjälp, när ska jag hinna detta...

Ge mig en dag eller två :-)

T i n a

Jag tänker göra utmaningen ;D