Tävlings Dags


Denna gång lottar jag ut en liten godis goodiebag.

Alla kan vara med
och tävla man behöver inte ha en blogg men
OM du har en blogg och länkar i den så ger det dig
5 st extra lotter i tävlingen.

Tävlingsreglerna är enkla; 1 kommentar = 1 lott,
2 kommentarer = 2 lotter.
Dock högst 5 st kommentarer per dag!

Tävlingen avslutas onsdagen den 19/11, 21:00.
Då hinner jag skicka vinsten innan helgen och
du hinner få den till helgen.

Lycka till.


TÄVLINGEN AVLUTAD!!
315
Anna

www.superanniz.blogg.se



vill gärna vinna!:)

Anna

www.superanniz.blogg.se

Annas tävlingsblogg

Jag är med och tävlar, har länkat i min blogg



http://molnboanna.blogg.se/2008/november/vinn-godis-1.html

sara

hej, jag vill vara med!

Sandra

Perfekt till min 20årsdag =) Jag är med!

Sandra

I'm in

Fredrik

Jag är med

© A N N I S P A N N I S

Jag vill vinna!

Bara för att vi bor nära varandra! ;)

Hoppas på vinst!

och man fick kommentera flera gånger? ^^

© A N N I S P A N N I S

Jag vill vinna!

Bara för att vi bor nära varandra! ;)

Hoppas på vinst!

och man fick kommentera flera gånger? ^^

© A N N I S P A N N I S

Jag vill vinna!

Bara för att vi bor nära varandra! ;)

Hoppas på vinst!

och man fick kommentera flera gånger? ^^

Kristin

Jag är med! =)

Kristin

Jag är med! =)

Carita

Jag vill vara med :)

mie

ja e med.

© A N N I S P A N N I S

Okej men jag skiter dock i att spamma kommentarer :p vinner jag så vinner jag, bara jobbigt att spamma :)

Louise

Jag är jätte gärna med och tävlar :D

Tess

Jag är med och tävlar! :)



vattenfisk@hotmail.com

Sandra - mamma sen 15

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Fredrik

Jag är med

Lojs

Jag vill vara med! :)

Lojs

Jag vill vara med! :)

stina

jag vill va med:) mummma med godis

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Lene-Therese

Jag vill vinna! :D

Jennifer

Jag är med !:)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

Lene-Therese

Jag vill vara med ! :D

Carita

Jag vill ju vara med och tävla :)

Carita

En gång till då :D

Carita

Jag hoppas turen är på min sida att vara med :)

Anonitota

Åh, jag vill gärna vara med och tävla!

Nasiha

Jag är med.

liisa

jag är med och tävlar

Maja

Jag vill vara med och tävla!!!

signe

Ojoj! Här sätter mina gravidcravings in! Jag är med och tävlar! :D

signe

som sagt.. jag är med! kan inte hindra hormonerna!

signe

Fortfarande med ;)

Ronja

Jag vill gärna vara med :)

Jag har länkat i bloggen:

http://rontso.devote.se/blogs/814312/godis-.htm#WriteComment

Ronja

Jag vill gärna vara med :)

Jag har länkat i bloggen:

http://rontso.devote.se/blogs/814312/godis-.htm#WriteComment

sanna

vill ha :D

Susanne

Lite lördagsgodis skulle inte sitta helt fel.

Susanne

Kommentar två,...hoppas jag är den som godiset skall få.

Susanne

Kommentar tre,....jag till godiset mej som vinnare vill se.

Susanne

Nu är goda råd dyra,...för här är kommentar nummer fyra. Jag vill ju så gärna vinna, och hoppas att denna kommentar inte i mängden kommer att försvinna.

Susanne

Hoppas att vinsten till mej hittar hem,..för här är dagens sista chans,... kommentar fem.

Saga

Jag vill vara med! :D

Saga

Jag vill vara med! :D

Saga

Jag vill vara med! :D

Saga

Jag vill vara med! :D

Saga

Jag vill vara med! :D

Mickan

Jag vill vara med.

erika

har länkat och vill vinna

erika

jag vill ha

www.tingelig.blogspot.com

Åh....... Godteri!!! Noe jeg ELSKER ;) Vil gjerne være med! =]

erika

nr 3 tror jag

erika

4

erika

5

Madeleine

Lätt att jag vill ha godis ;-)

Tina

Mums med godis!!

freja

Är gärna med!

Länkar till tävlingen i min blogg http://frejachristina.blogg.se/2008/november/godis.html

hÅLLER tummarna!

Kram

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Robin ^^

Jag är med :D

Nettan

Hej!!

Jag vill vara med...

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/november/godsaker-att-vinna.html



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Ja jag vill inte missa denna tävling...

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Mån-klart inatt, så jag hoppas på tur i tävlingen!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Emma

Klart jag är med:)

Nettan

Cool tävling,cool tös vill vara med och tävla.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Min sista för idag....JAG VILL JU VINNA!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Bantarbritta

Jag är med, men lovar att ge mitt godis till sambon eftersom jag själv inte får äta sånt... :)

Har länkat från www.bantarbrittatavlar.blogg.se

stina

hehe tack:)

Marie i Trångsund

GOOODIIIIS!!!!

Marie i Trångsund

Marie i Trångsund

Sov gott!!

Mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, som den gottegris jag är :D



Tjingeling!

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, som den gottegris jag är :D



Tjingeling!

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, som den gottegris jag är :D



Tjingeling!

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, som den gottegris jag är :D



Tjingeling!

Kajsa

Jag vill jättegärna vara med och tävla, som den gottegris jag är :D



Tjingeling!

Nettan

Min första idag och jag vill vara med, tänk ohh få mumsa lite choklad till nästa helg.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Go morgon!!

Jag hoppas på att vinna!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Spännande tävling, ohh jag vill vara med på ett hörn.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Några mums-bitar skulle göra sig fint hos mig och mina barn!! Jag vill vara med och tävla!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

VIIIILLL VIIINNNNAAAA,ÄLSKAR CHOKLAD!!

MINA BARN SKULLE BLI SÅ HIMLA GLAD OM DE FICK ÖPPNA DETTA PAKET!!

Hoppas på tur



Kram Nettan i Hälsingland.

lollo

jag är med

Susanne

Godisgrisar som vi är,....så hoppas jag givetvis på ett litet godispaket!

Susanne

En Bounty.....mmmmm, gillar kokos!!

B

Jag är självklart med i tävlingen, mums med godis! Kommer länka till dig, det kommer upp ett inlägg om det ikväll!

Susanne

Hoppas på tur att få lite godis i min låda,

betydligt roligare post än alla räkningar.

Susanne

Har ingen egen blogg,....men jag läser många!

Skulle vara kul att ha en egen,..men det finns ingen tid över. Hoppas nu godiset till mej du skickar över!

Susanne

Dagens sista kommentar,...hoppas nu att jag godiset tar! Ha ha....så chokladsugen jag blev...!!

B

Så var det gjort ;) har länkat till dig och tävlingen nu!

B

Glömde säga, ha en bra dag!

EvilSiz

Klart man vill vara med ochtävlina om gottigt godis :D SKriver ett inlägg på min blogg med då :D

EvilSiz

Jag skriver väl en till kommentar då :D

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är meed, med, med :-)

Sandra

Jag är med

Sandra

Jag är meeed!

Saga

Jag vill vinna godis! :)

Saga

Jag vill vinna godis! :)

Saga

Jag vill vinna godis! :)

Saga

Jag vill vinna godis! :)

Saga

Jag vill vinna godis! :)

Marica Rödebäck

Godis till nästa lördag vill man inte missa, jag är med... http://rodeback.blogg.se/2008/november/jag-vill-vinna-godis-till-nasta-lordag.html

Marica Rödebäck

NU får man ju verkligen försöka vinna =)

Marica Rödebäck

Kommer bombadera dig nu =)

Marica Rödebäck

iallafall i denna och ..

Marica Rödebäck

.. och denna kommentaren, nu får jag vänta till morgondagen =)

eemma

klart man måste testa att delta i denna tävlingen, godisråtta som man är..

emma

å förs större chans tävlar jag igen :)

Jenny

jag är med :)

Isabell

Jag vill vinna! :D

Isabell

Jag skriver en gång till: Jag vill vinna! :D

Isabell

Choklad är det bästa jag vet :) Vill vinna!!

Isabell

fjärde gången gillt - jag vill vinna! :D

Isabell

Och så sista gången för idag - jag VILL vinna. ;)

giulia

nice ! hahah

onyttigt men gott !!:D



här http://giuly.blogg.se/2008/november/tavlingar-jag-e-med-i.html

Jenny Sellsve

Jag är med.:)

Jenny Sellsve

Jag tävlar gärna

Carola

Jag vill vara med och tävla!

Junitjej [Vinn smink!]

Vilken rolig tävling!

Junitjej [Vinn smink!]

Jag är verkligen en godisråtta....

Junitjej [Vinn smink!]

...så denna tävling passar mig perfekt!

Junitjej [Vinn smink!]

Jag hoppas verkligen på att vinna!!

Junitjej [Vinn smink!]

Hoppas, hoppas!!

Junitjej [Vinn smink!]

Jag hoppas så himla mycket!!

Junitjej [Vinn smink!]

Kan man kommentera hur mycket som helst?

Junitjej [Vinn smink!]

Hur mycket godis vinner man?

JOSEFIN

Ja vill vara med :D

Josefin

Jag vill vara med



//

http://josefiinn.blogg.se/

Josefin

Jag vill vara med



//

http://josefiinn

Junitjej

Jag har tipsat om tävlingen här:

http://junitjejen.se/2008/november/tavla-om-godis.aspx

Junitjej [Vinn smink!]

Det skulle vara så kul om man vann!

Junitjej [Vinn smink!]

Jag älskar choklad!!

Junitjej [Vinn smink!]

Jag är absolut värd denna fantastiska vinst!

Junitjej [Vinn smink!]

Vill du ha min adress redan nu?

Nettan

Nästa lördag kanske man mumsar på lite choklad vid den här tiden, jag vill vara med och tävla.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Super duper vinst, hoppas på lite tur!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Sandra

Åh va gott det ser ut! Jag är med! :-)

Nettan

Jag vill vinna!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Jag vill vara med...och tävla.

Choklad är så himla gött!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Sista chansen idag...jag vill såklart vinna!!

Vinsten e ju helt kanon, mina kids kommer bli storm-förtjusta.

Vill se deras tindrande ögon när de öppnar vinsten!! (hihi)

Hoppas på lite lycka på färden nu mot vinsten



Kram Nettan i Hälsingland.

Tindralen

Jag vill vara med och tävla!

Tindralen

Jag vill verkligen vinna godis påsen!

Tindralen

Jag vill ju absolut vara med!!

Tindralen

Klart jag vill vara med!

Tindralen

mmmm godis! Jag är med!!

fia

Jag är med och tävlar så klart .

fia

jag är med och tävlar så klart gott ..

Marie i Trångsund

Godis i stooora lass!

julia

jag är med :)

Linda

Jag är med och tävlar! Jag skrev ett inlägg i min blogg. http://hakuna.blogg.se/2008/november/tavling-hos-sweetkay-l.html

giulia

vad gött"

Malin

Jag är absolut med och tävlar! Vem kan säga nej till godis liksom? ;)

Jag har skrivit om och länkat till tävlingen i min blogg: http://maulun.blogg.se/2008/november/godis-godis-godis.html



Kram!

Susanne

Hoppas jag har turen att lite godis få,...som jag och min dotter kan smaska på.

Susanne

Godis till mej??? Tjohooooo!! Jag niger och tackar dej! Hoppas nu detta är vinstlotten!!

leopardia

jag vill självklart vara med :)



http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-godis-hos-sweetkay.html

leopardia

frukt är inte godis, godis är godis!

http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-godis-hos-sweetkay.html

leopardia

men tänk, jag hittade en knapp där det står "skriv gärna igen" på ;)



http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-godis-hos-sweetkay.html

leopardia

nu vet jag inte om det här är fjärde eller femte kommentaren idag...

http://leopardia.blogg.se/2008/november/vinn-godis-hos-sweetkay.html



så där jätteintressant för dig att veta att jag endast kan räkna till tre... :)

Saga

Tredje dagen jag är med och tävlar! :)

Saga

Tredje dagen jag är med och tävlar! :)

Saga

Tredje dagen jag är med och tävlar! :)

Saga

Tredje dagen jag är med och tävlar! :)

Saga

Tredje dagen jag är med och tävlar! :)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sara

Jah är med :)

sara

Jah är med :)

sara

Jah är med :)

sara

Jag är med :)

sara

jag är med :)

Inga

Jag hoppas jag vinner denna gången. Godis är gott.

Susanne

Nu ska vi på släktmiddag...men jag skriver en rad i hopp om att få lite godis i lådan.

Susanne

Hoppas detta är en vinstlott...för godis är ju så gott!

Susanne

Godiset till mej....då blir jag en glad tjej!

Susanne

Vem skall vinna? Kanske det blir jag....tra la la,...hoppas det är min turdag idag!

Susanne

Dagens sista kommentar....hoppas jag vinsten tar!

erika

vill vinna

erika

vill vinna 2

erika

nr 3 idag

Fanny

Jag vill vinna:D

Carola L

http://mammamuh.blogg.se/tavla finns länk till tävlingen

Carola L

http://mammamuh.blogg.se/tavla finns länk till tävlingen

erika

4

erika

5

Jenny - Smultronsaft.se

Ja godis är svårt att motstå!

Lisa

jag är med och har tipsat om tävlingen i min blogg!

Lisa

jag är med och har tipsat om tävlingen i min blogg!

Lisa

jag är med och har tipsat om tävlingen i min blogg!

Lisa

jag är med och har tipsat om tävlingen i min blogg!

Lisa

jag är med och har tipsat om tävlingen i min blogg!

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Tävlar lite till!

Sandra

Tävlar lite till!

Linda

Nawwww godis e aldrig fel,vill ha...=)

Linda

Jag e fortfarande lika sugen på godis som jag avr nyss...

Linda

Linda snyggt namn btw,ååå vill verkligen ha godis!

Linda

Smart med en godis goodiebag tävling,hehe

Linda

Å hääär komemr den 5:e kommentaren,hm nu äker fästman o köper godis punkt slut;)

Jenny

jag är med idag igen :)

Nettan

Tassar in och gastar jag vill vinna....

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Humöret är på topp och nästa helg kanske det oxå e på topp om jag kammar hem vinsten.

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Jag vill verkligen vinna...

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Mysigt att vinna lite godis....



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Sista för ikväll...men jag kommer åter i morgon med några rader för att ha chansen att vinna vinsten.



Kram Nettan i Hälsingland.

Camilla

Godis är gott...

Camilla

Självklart hoppas jag på tur i denna smaskiga tävling... =o)

Camilla

håller tummarna

Camilla

Tur som en tokig, brukar jag inte ha, men nån gång ska det väl ändå vara min tur att vinna....

Camilla

MUMS!!!!

Linda

jag är med :D

Linda

jag är med!

Linda

jag är med!

Linda

jag är med :D

Linda

jag är med :D

Saga

Jag tävlar! :D

Saga

Jag tävlar! :D

Saga

Jag tävlar! :D

Saga

Jag tävlar! :D

Saga

Jag tävlar! :D

Sandra

Jag är med!

Sandra

jag är med :)

Sandra

Sandra

Jag är med, är även jag i kommentaren innan :-)

Sandra

Jag är med och tävlar:)

Sandra

Jag är med och tävlar :)

Susanne

Ser att vi är många godisråttor här,....hoppas jag vinner!

Susanne

Vill ju så gärna vinna!!!

Susanne

Snart är det jul,...men att få ett litet paket innan, skulle vara kul!

Susanne

Hoppas på tur,....att jag lite godis ska få,

o att det är till mej vinsten kommer gå.

Susanne

Hoppas på Fru Fortuna.....håller tummarna hårt, att godiset blir vårt!

Jenny

jag vill vinna :D

Stella

Jag är med! :)

Kicki M

klart godisråttan är med...

Nettan

Jaha då var det måndag kväll och jag vill jue prova min lycka så jag klämmer in några kommentarer nu.

Vinna...!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Vinna el försvinna...haha!!

Jag paxar för att vinna.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan



Ja det vore ju himla kul om man vann, har ju haft lite otur!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Mums filibababa...jag hoppas på lycka i denna tävling!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Kör en enkel på slutet, jag är med och tävlar.



Kram Nettan i Hälsingland.

Sandra

Jag är med

Sandra

Jag är meeeeed

Sandra

Jag är meeeeed

Sandra

Jag är meeeeed

Sandra

Jag är meeeeed

Nettan

Ja här är jag igen för att tävla....

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Jag är med...



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Ja vill vinna vinsten men med min otur får jag väll traska till affären och köpa mig en chokladbit. Fast man kan ju alltid hoppas....(hihi).



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Glöm inte bort mig, jag vill vara med på godis-vinsten.



Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Jag ser rött om jag inte vinner nå gött.



Kram Nettan i Hälsingland.

nadja

jag är med och tävlar älskar juh chocklad

Linda

Jag vill vara med! :D

Linda

Jag vill vara med! :D

Linda

Jag vill vara med! :D

Linda

Jag vill vara med! :D

Linda

jag vill vara med! :D

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!

Josefin

Åh, den hade jag gärna vilja ha:)



http://sweetjosefin.blogspot.com/2008/11/vinn-godis-goodiebag.html

Linda

Jag är med!!

Bantarbritta

Åh, jag testar att kommentera lite till! :)

Bantarbritta

Dottern vill hemskt gärna ha den här goodiebagen som lördagsgodis! :)

Bantarbritta

Hoppas på tur!

Linda

Jag vill gärna vara med och vinna! :-)

Linda

Jag är godisgrisen nr 1! Skulle bli jätteglad om jag vann! :-)

Linda

Det ser gott ut! Vill gärna vinna! :-)

Linda

Hoppas på att jag har tur och vinner godis!

Linda

Har även länkat till tävlingen i min blogg!

Marie

Jag är gärna med och tävlar =)

Nettan

Jag är med...

Nettan

Jag är med på ett hörn.

Nettan

Sista dagen idag....spännande.

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Hoppas att jag kammar hem vinsten, min lycka skulle vara att få mumsa med mina kids och se på Singing bee finalen på tvn.

Kram Nettan i Hälsingland.

Nettan

Sista för idag och för den här tävlingen....jag kommer att sakna den men jag blir ju jätte-glad om vi vinner såklart.

Har ju länkat bland mina första inlägg sen var det jue bara och skriva olika kommentarer. Har jue ej kopierat och skrivit lika så, hoppas på tur nu för jag är ju med i denna kula tävling.



Kram Nettan i Hälsingland.

Susanne

Igår gick det inte att kommentera här, så jag missa mina lotter,...men hoppas detta är vinstlotten!

Susanne

Hoppas det är jag som får mumsa på lite godis,...ja min dotter är ett chokladmonster så hon får ju sin del också...ha ha.

Susanne

Vinner jag choklad,...så blir jag jätteglad!

Susanne

Kommentar fyra,...till detta godiset ska jag en bra film hyra!!

Susanne

Det skulle verkligen vara flott,

om du till mej sänder lite gott!

Jag skulle bli så glad,

för vi älskar ju choklad.

Denna tävling var kul

hoppas det blir mer sådant nu till jul!

Håller mina tummar hårt,...att godiset

blir vårt!!

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Sandra

Jag är med :-)

Marie i trångsund

:-) Gooodis :-)

******************

Marie i Trångsund

G O D I S

Marie i Trångsund

g O D I S

Marie i Trångsund

gggg ooo ddd iii sss

Sandra

Jag är med!

Sandra

Jag är med!