Tävling; Vinn en goodiebag


Jag känner mig lite givmild idag så därför startar jag en tävling där du har chansen att vinna
en liten goodiebag.
Jag vill att alla ska kunna vara med i tävlingen så därför är tävlingsreglerna är enkla,
du behöver bara svara på 2 st frågor. Lämna svaret i DETTA inlägg!

Fråga 1; På vilken veckodag är Kevin född? (svaret finns i någonstans i bloggen)
Fråga 2: Vad heter jag i andranamn? (Kan du båda mina andranamn är det plus i kanten, men
det namnet jag är ute efter är inte så vanligt)

Det är tillåtet att gissa hur många gånger som du själv
vill.
Personen som först gissar rätt på BÅDA frågorna vinner denna goodiebag.

Det är inte ett måste men du får gärna tipsa om tävlingen på din blogg om du har en vill säga och det är
tillåtet att låna bilden i så fall.

Vinster;
* 2 st Vinröda stearinljus
* 2 st Vita stearinljus
* 1 st Duo bronzer, golden glow
* 1 st Herbal Bath, Lavender, 20 ml
* 1 st Oliva bodylotion, 10ml
* 1 st Nagellack nr 92 New Dehli, Mavala, 5 ml
* 1 st Spa Body, Kerstin Florian Chamomile Body Scrub 7 ml
* 1 st Svart kajal med en suddare på andra sidan av pennan (perfekt till sotade ögon)
* 1 st Brunkajal penna och på korken sitter en pennvässare

Allt är självklart helt nytt!


Glöm inte att lämna e-mail adress så jag kan kontakta din OM du vinner!


Personer som känner mig privat får INTE delta i denna tävling!!



OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS
Ja, jag heter Kristina i andranamn men det är INTE det namnet jag är ute efter, jag har ett till namn!



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD
20
Julia

gissar på maria & torsdag :)

Julia

torsdag & christina

Julia

torsdag & cecilia

Julia

torsdag o eveline

Julia

torsdag & eleonor

Julia

torsdag & elisabeth

Julia

torsdag & monika

Julia

torsdag & carolina

Trebarnsmamman

Torsdag & Kristina

Marie

Torsdag o Täpp Linda Kristina Karlsson..

maria

Enligt en lista som du skrivit här: http://sweetkay.blogg.se/2008/may/utkast-1-nar.html heter du Kristina i andranamn



Och här: http://sweetkay.blogg.se/2007/november/en-prins-fods.html att Kevin är född på en torsdag

En Mölnbobos Liv

Kevin är född på en torsdag och du heter Kristina.. gissar även att du heter Margaretha.



info@annakarlsson.se



Har länkat också

http://molnboanna.blogg.se/2008/september/goodiebag-7.html

Lisa

Torsdag föddes den lilla sötingen och så heter du Kristina. Pusspuss

angelica

Torsdag den 22/11 07:50 kom lilla Kevin till världen

och du heter linda kristina

angelica

glömde emailen:P

camilla

Torsdag & Kristina tror jag på :)



millan_@hotmail.com

jennifer

Torsdag & Margareta

Monkan

Tjaaa linda! Jag tror kevin är född en torsdag och att du heter Täpp =)

moahhaha

Monkan

Haha du behöver inte godkänna det.. jag tyckte bara det var spännande att se vad du hette ;)

kan berätta det någon gång hur=) hoppas ingen hann se:P

Jennie

Du heter Täpp Linda Kristina och Kevin är född på en torsdag:)



Jennie