Utlottning bloggdesign

'
(klicka för större bild)

Den här gången så lottar jag ut 2 st olika bloggdesigner. Det enda du behöver göra om du vill ha ena av dom är att skriva vilken utav dessa bloggdesigner du vill ha i DETTA inlägg, nr 1 eller nr 2.

Utlottningen avslutas fredag 24/4, kl 18:00!



UTLOTTNINGEN AVSLUTAD!!!

Lycka till ♥
31
Emma

Åh de e ja på :D

Skulle vilja ha 1:an

Anonym

ojj, båda två var snygga, men jag tror att jag skulle ta den 1. men tvåan är också grymt snygg! :D kul med utlottningar tycker jag, det är något som alla borde göra offtare, :) <3

Anonym

jag tog den 1. men tyckte om 2:an också men jag förstår att man inte kan välja båda, så då tar jag 1:an ! :D <3

Bim HD

Hm, tänk om man kunde hitta någon bra och fungerande till wordpress script... är så less på alla som strular... och orkar inte göra en ;) Ingen ser ju ut som jag vill ha dem. Den just nu är ju en eländes som gör textraderna olika OM jag slänger in en glad gubbe - eller en sur en... hatar det!!! Äsch...

Må så grankott...

TESS

2:an skulle jag vilja vinna! :)

Annas tävlingsblogg

Jag har tipsat om din utlottning



http://molnboanna.blogg.se/2009/april/vinn-bloggdesigner.html

Sofie

Är jätte gärna med och tävlar om design 1. Kram/Sofie

Anonym

jag skulle jättegärna vilja ha 1:an om jag vinner! :)

Linda-Tävlingstipsarna

jag skulle vilja vinna nr 2 till tävlingsbloggen!

PF

Jag skulle vilja vinna 1:an :)

sarinsko

hej. jag skulle vilja ha 1an

Nina

Är med och tävlar om bloggdesignen nr 2 =)

Min blogg är verkligen urtråkig så jag hoppas jag vinner så du kan piffa till den åt mig!

Mvh Nina

Marie

Jag vill vara med och tävla om nr 2 men skulle också kunna tänka mig ha nr 1 =D



Hoppas att allt är bra med dig!



Kramis/ Marie

issa

vill vara med oh tävla om 1an :) kram

Kajsa

ÅÅ mycket fina, jag skulle vilja vinna 2. Superfin, passar mig perfekt! Du är så duktig. Hoppas du haft en fin dag, Kram :D

Kamilla

Oj! vad du är duktig. Jag skulle jättegärna vilja vinna 1:an:)

Hosio

Jag skulle vilja ha nr 2 :)

Hosio

Skulle vilja ha nr 2 :)

Lene-Therese

Jag vill tävla om 2an till min vän Evelina! :) ( http://evelina.blogg.se )

Alexandra

Jag är gärna med och tävlar om nr 2 ;)jätte fin!



Ha en bra dag!

H A N N A

jag är med och tävlar om nummer 1 :)

lina

hejsan! nr 1 är skitsnygg, den skulle jag vilja ha! har tipsat om tävlingen på min sida=)

Lina

jag har liksom helge fossmo på min header så jag är verkligen i behov av ny design=)

mikaela

hej hej jag skulle vilja delta :D

jag skulle vilja vinna 2:an

<3

Malin

Jag skulle välja nr 1. Jag behöver lite coolare design känner jag :)

Emelie

Jag skulle vilja ha nummer två om jag vann .

Heja mig :D

:D

Mari

#1 ser soft ut :)

Jeanette

Jag vill vara med och ha chansen att vinna nr. 2. Lila är min favoritfärg så det var ett givet val!



/ J

Hanna

Åh, vilka fina designs. Jag skulle gärna vilja vinna nr. 2



/ Hanna ♥

Feli

Hej ! jag röstar på 1.an för min sambo!!

Tjingeling

Emma

Jag vill vara med i utlottningen om design nr 2 =)