Vinn min goodiebag

Tillåtet att låna bilden


Nu äntligen kommer tävlingen jag snackat om så länge. Vinsten är en goodiebag där innehållet är:

♥ 1 st 55g kexchoklad
♥ 1 st Jamie Oliver måltidskit (2 olika påsar) med kryddor
♥ 1 st skrubbhandske
♥ 1 st hälsotvål "Ren & Sval"
♥ 1 st halsband ifrån Indiska
♥ 1 st kryddkvarn Jamie Oliver Peppery
♥ 1 par örhängen
♥ 1 st Dove visiblecare renewing 55ml
♥ 1 st Sensodyne tandkräm 20ml
♥ 7 st bugg i olika smaker

Vill du vinna denna goodiebag så sprid tävlingen vidare i te x blogginlägg, twitter, facebook, e-mail.
Lämna din e-mail adress i DETTA inlägg så jag kan kontakta dig OM du vinner.

Jag drar en lycklig vinnare lördag den 19/6!

Lycka till ♥
13
smarties

Klart jag är med i tävling, sprider runt lite information på twitter :)

Marieangel

Jag är med såklart..kommer publisera inlägget i kväll på min blogg!

vintageRetroPrinsessa



Åhh har velat testa Jamies krydda länge nu så nu har jag ju chansen :)

skule ara kul att testa til sommar maten :)



Käääärlek mamma Jessica

dorran

jag e oxå me å tävlar :)

maria.stromsund

hoppas på tur

maria.stromsund

hoppas på tur

Tarja

Fin blogg och en mycket trevlig goodiebag!:) Klart man vill vara med och tävla!:)// Kram Tarja..sanna`s kompis från Ludvika!:)

danne Doppsko

Trodde inte bugg fanns kvar längre.

Shit va gamal man börjar bli

Nina

Klart man vill vara med och tävla :)

Johanna

Läste att du funderar på att sluta blogga, Nej men snälla du ! Sluta inte, hittade din blogg för kanske en månad sen då jag hamnade på ett inlägg från när du va gravid och jag fastnade totalt! har efter det jobbat mig igenom två år av din blogg men har en del kvar (MEN JAG ÄLSKAR DEN). Måste verkligen säga hur snygg du har blivit också (Ja det va du från början också), du ser ut att verkligen hittat dig själv genom året och vad du passar i! Underbart att se. Har också inspirerats av dina mattips och det uppskattar sambon här hemma ;) . som sagt, sluta inte blogga! Du är grym!

Bella

Hallå! Bella från Ludvika här! Självklart vill jag vara med i utlottningen av en goodiebag :).



Sprider detta vidare genom min egen blogg och facebook :)!



Jenny Sjöberg

Äntligen en goodiebag med godis! Och annat härligt innehåll också för den delen. Hoppas på tur för jag vinner gärna.

Bea

Är med och tävlar :) La in bilden på min blogg och länkat hit :)



kram