Tävling; Vinn skönhetsprodukter!!

Nu har du chansen att vinna en av dessa fyra st skönhetsboxar värde 200:-/st. Jag tävlar alltså ut 4 st skönhetsboxar så det är 4 st vinnare som jag kommer utse!!

Tävlingen består av två st moment som ska följas enligt mina regler annars blir man diskvalificerad.

Moment 1,
Svara på följande frågor OCH MAILA MIG svaret @ sweet.kay@hotmail.com.

Fråga 1:
Hur många olika rengöringar har Cliniderm?

Fråga 2:
Har Cliniderm produkter även för män?

Fråga 3:
Cliniderm är anpassat efter den .....?

Alla svar finner ni på Cliniderm´s hemsida! Kom igåg att MAILA mig dessa svar @ sweet.kay@hotmail.com .


Moment 2: Lämna en kommentar i DETTA inlägg där du motiverar varför just DU ska vinna en av dessa skönhetsboxar värd 200:-/st!

Glöm INTE att lämna ditt namn/mail så att jag kan kontakta dig OM du är en av dessa fyra vinnare!

Tävlingen pågår till 30/1, 15:00!


Tipsa gärna om tävlingen på din blogg, facebook, twitter etc. Det är tillåtet att använda bilderna i denna tävling och glöm inte att länka till mig, tack ♥. Detta är valfritt och är INGET tvång..

♥ Lycka till ♥

Tävlingen är AVSLUTAD!!


17
Sanna

Jag vill vinna en av dessa boxar då jag tycker att ACO har väldigt bra produkter men dessa har jag ännu inte provat!

Skulle även liva upp humöret i den annars ganska tråkiga vardagen att få en liten present! :D

Beatrice, mamma till skrutten Robin

Jag vill vara en av vinnarna för att jag tror att min hy/hud skulle behöva det. Den är väldigt torr/känslig, speciellt under höst och vinter och jag tror att jag skulle få nya favoriter om jag fick prova :)



hoppas, hoppas, hoppas!

kram

vintageRetroPrinsessa



Jag vill vara en av dom lyckliga vinnarna

så jag kan fylla upp mitt skåp med hudvårds produkter :)

cliniderm har grymma produkter och just rengöringen sinar så det hade vart kanon att få vara en lycklig vinnare sen fyller jag år den 12 feb :)



Kääärlek till dig :)



Ha det finast

Elin hedström

Vill vinna produkterna till min mamma! Det skadar aldrig att skämma bort sina päron ;)



Kram!

MarieAngel

Jag kommer skriva det kort och konsist..."Becuse I´m Worth it"

Malin

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

Andrea

Jag har mailat mina tävlingssvar till dig :)



Jag vill väldigt gärna vara med och tävla. Min känsliga hy är ganska besvärlig, särskilt nu under vintertid, den är helt hopplös och det är verkligen inte roligt att se sig själv i spegeln. Jag har provat mig igenom tiotals produkter utan att ha lyckats att hitta rätt. Har dock hört mycket gott om Cliniderm och hade hoppats komma med i Buzzadors kampanj för att prova produkterna, men utan lycka. Därför hoppas jag att jag har turen på min sida istället och har möjligheten att ta del av kampanjen på detta lilla extra vis.

Jenny Sjöberg

Med Cliniderm behöver inte livets påfrestningar synas på ytan också - det låter som något för mig!



(Jag har mejlat mina svar.)

Josefine eidland

Varför jag skulle vilja vinna? tja, jag har alltid haft mer eller mindre problem med min hy, det har liksom gått i perioder. Jag har testat en mängd olika hudprodukter utan någon radikal förändring i mitt utseende. Antingen har det varit akne som förstört, eller den torra, fnasiga hyn som jag alltid har tendens att få under de kallare månaderna om året. Om det finns någon liten chans till att även få testa Cliniderms produkter så vore det toppen, helt enkelt! :)

Gabriella

Just denna tid på året så behövs ansiktet skötas om extra noga. Så vad skulle passa bättre än att vinna denna skönhetsbox från cliniderm :)!



Mitt ansikte behöver helt enkelt bra produkter då min hy skiftar på grund av klimatförhållandena! Skulle bli så glad om jag vann!



Mvh/ Gabriella

Sara

Jag skrev för ett tag sen ett inlägg i min blogg att jag bara tvättar mig med tvål och vatten då min tidigare rengöring tog slut och när jag köpte en ny upplevde jag inte alls att den va lika bra som den gamla, fast de va samma sort. Så jag har inte kommit mig för att prova något nytt så detta skulle ju verkligen hjälpa :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar och har mailat dig svaren.



Jag vill gärna vinna för min hud är torr, grå och trist. Den behöver verkligen lite ny boost. Jag skulle bli väldigt glad om jag vann.

Annelie M

Jag är gärna med:) Känner mig grå och trist, torr och fnasig och vill testa Cliniderm. Är långt ifrån ung och har behov av att bromsa tidens framfart i ansiktet. En gåvobox vore underbart, att få prova sig fram bland alla produkterna och kanske finna en favorit:)Mejlar dig senare. Ha det bra!

evamar

Min motivering:



"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.

Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."



Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.



Nu hoppas jag på tur!



Kram



evamar

evamar

Min motivering:



"Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.

Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."



Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.



Nu hoppas jag på tur!



Kram



evamar

Bim HD

Varför?

En uppmuntran - och behovet finns... enkel orsak?

Må så grankott...