1 timmes träning om dagen

Är 4% av din dag, inga ursäkter..

Någon som är sugen att haka på en 30 dagars träningsutmaning? Jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det riktigt men kommer inte vara världens bootcamp iaf. Sen hade det varit kul om ni maila in tex dagens träningspass typ antingen print screen på en promenad om ni använder run keeper etc så lägger jag ut det och länk till er {om ni vill}. Sen maila in bra luncher, mellanmål etc som jag publicerar. Vi ska hjälpa och pusha varandra under denna tid. Det kommer även vara vilodagar inlagda för det är också en utmaning.. Kan vara kul för både mig och er att se hur mycket man utvecklas under 30 dagar. Alla är vi olika och orkar olika saker så man gör allt i sin takt men bara man gör något och inte bara struntar i det en dag för man är "trött".

Är det någon som är på!?

 

3
Petra

Jag tycker det låter som en superbra idé

. jag är på!!!!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: ja den var verkligen mörk för att vara light! Den är lite för mörk för mig ändå men den passar säkert bättre i sommar :)

Madeleine

Spännande :) Jag är gärna med!