Tävla & Vinn Ansiktsbehandling

I samarbete med salongen "För Dig" så kör vi nu igång en grym tävling där du har chansen att vinna en ansiktsbehandling som första pris. Vem vill inte lägga sig ned och njuta av lite ompyssling efter sommaren.
 
Tävlingsregler:
 
1. Gilla "För dig" på Facebook eller "for_dig" på Instagram. {Kommer att kontrolleras}
 
2. Skriv en motivering i detta inlägg om varför just du ska vinna en ansiktsbehandling.
 
3. Dela/tipsa om detta inlägg på din blogg, facebook eller instagram {jag heter sweetkay78 där om man vill tagga}. Det är tillåtet att låna bilden!
 
 
Första pris:
En ansiktsbehandling för dig som önskar grundlig djuprengöring.
Rengöring, hudanalys, peeling, ånga, porrengöring, brynplock, mask och avslutande produkter ifrån Dermalogica eller Maria Åkerberg {valfritt}.
Värde 695:-
 

Andra pris:
Rengöringsprodukt anpassad för din hy ifrån Dermalogica, 250 ml.
Värde 365-390 kr.
 

Tredje pris:
Fotkräm ifrån ekologiska märket Maria Åkerberg, 100 ml.
Värde 125 kr.
 

Tävlingen avslutas Måndag den 13/10 23:59 och vinnarna kommer att utses senast torsdag 15/10 kl 14:00. Salongen ligger i Falun så tänk på det om ni är med i tävlingen och vinner första pris. Andra och tredje priset kan skickas med posten. Vinner man ansiktsbehadlingen så måste den utnyttjas före den 30/12-2014. Tänk på att denna tävling är inte enbart för tjejer utan den passar även killar.
 
Glöm inte att lämna din mailadress så vi kan kontakta dig vid eventuell vinst.
 

Lycka till och kom igen med era bästa motiveringar nu!!!
dermalogica - falun - tävling
17
Karin

Är man mamma till 6 barn så unnar man sig själv inte mycket.
Skulle vara underbart med en behandling innan barn nr 7 kommer.

Jasmine

Nu under gymnasieval och prov skulle det vara underbart med en ansiktbehandling och unna mig själv något extra. Efteråt skulle allt gå som på räls, med lite mindre stress.

Maria

Efter ett par jobbiga år då jag känner mej väldigt grå. Så skulle de verkligen sitta fint o bli lite ompysslad.

Malin

Dålig och fet hy är min vardag, och kunna få hjälp och bra kunskap till vad man ska använda så vore detta en knuff i rätt riktning och en chans att börja med rätt produkter 👌 😊

Beatrice

Jag är gärna med och tävlar! Nu när jag fyllt 30 så är det väl dags att ta hand om ansiktet så mycket man kan. Men sen skulle jag ljuga om jag sa att det inte hade varit underbart att bara få njuta av en ansiktsbehandling, utan att behöva springa efter barnen. Ansiktsbehandling a la Beatrice är annars att kleta på en köpt ansiktsmask och medans den torkar, hålla koll så barnen inte bråkar alltför mycket, att Jennifer inte klättrar upp på bordet som vanligt, eller att Robin inte ritar på väggen/dörren... Ah, jag skulle verkligen behöva en vinst! :)
Jag gillar på Facebook ( Beatrice Åhnström) och jag tipsar om tävlingen på Instagram (mamabeatrice) :)

HOPPAS!

Marie

Efter två år som mamma skulle detta verkligen behövas, kan nog räkna de nätter jag sovit en hel natt på en hand. Det skulle vara underbart att få en stund bara för mig!

Anna-Karin Hedberg

Grå, trött och sliten, gömmer mig helst under filten.
En ansiktsbehandling vore underbart och
jag lyser nog upp när det är klart!!!

Anna-Karin Hedberg

Grå, trött och sliten, gömmer mig helst under filten.
En ansiktsbehandling vore underbart och
jag lyser nog upp när det är klart!!!

Annki Westgren

Att få en ansiktsbehandling och känna sig ompysslad med produkter jag redan funnit helt suveräna skulle kännas som en lyx för en 50+ kvinna !

Marieangel

Nu jag själv mig vill hylla
då jag 50 snart fylla.
Vara fin på festen,
Dermalogica fixar resten.
Fötterna trötta efter dans,
Maria Åkerblom får en chans.

Kram Marie

Tove

Efter en sommar med skilsmässa och pappas bortgång, vore det skönt att bara luta sig tillbaka och bara njuta av stunden med dig. Koppla av och koppla bort.

Caroline

Jag känner inte att behöver en ansiktsbehandling, utan jag vill ge denna till min älskade mor som förtjänar den! Hon jobbar inte bara 24/7 utan hon tar även hand om min dotter, Hon har alltid funnits för oss i vått och torrt, alltid ställt upp på alla i hennes närhet och förtjänar att bli omhändertagen och få en härlig "spa" stund! <3
Jag hoppas verkligen hon vinner!
Dels vet hon ingenting, och dels vill jag ge henne något tillbaka.

Madeleine

Jag vet inte riktigt hur jag ska motivera att just jag ska vinna detta men kort sagt så har en stressig sommar med massor av förändringar och nu en plötslig höst kyla gjort att min hy inte är som den brukar. En ansiktsbehandling och lite rådgivning i hur jag ska hitta tillbaka till en välmående hy vore fantastisk att unna sig nu när man känner sig torr och glåmig varje dag!
Håller tummar och tår för att just jag ska få vinna och hitta tillbaka till min egen hy igen! :)

Linnea

En längre tids medicinering har tärt på min hud så den är inte längre som den brukade vara. Därför vore det fantastiskt att få vinna så att jag kan få känna mig fin och fräsch igen.

Anna Malin R

Hej!
Jag vill självklart vara med i din fina tävling och gillar och delar såklart på fb under Anna Malin R

Motiveringen då?

Jo, jantelag, släng dig i väggen är du snäll,
för detta inlägg kommer jag säkert få skäll
För i Sverige passar det sig inte att säga att man är bra,
men det har jag bestämt mig för att strunta i, ja!
Jag är mamma och väldans bra, så det så!
Jag leker, stöttar, uppfostrar och håller på
Förtjänar inte det att firas lite extra ibland, så säg?
Som med lyxig ansiktsbehandling, endast till mig?

Charlotte Therese

Gillat och delat på FB!

Med min problemhy (som verkar bero på möglet jag bor i, kroppen försöker förtvivlat avgifta sig genom huden), så hade det varit kul att vinna nåt som får den att se finare ut. Bor tyvärr inte i Falun, så tävlar om 2:a och 3:e pris... :-)

Annika Nilsson

Hej!
Vilken lyxig tävling!
Jag är supergärna med!
Tävlar om andra och tredje-priset, eftersom jag inte bor i närheten av Falun!

Jag gillar självklart på FB!

Jag har även tipsat på och delat tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/524949644275200

Motivering:
För ca 20 år sedan så var jag på en ansiktsbehandling. Jag fick då reda på att jag "inte varit så snäll mot min hy" och att jag borde ta tag i det......och nu så har alltså 20 år gått, och jag har inte gjort mer än små halvdana försök till att komma rätt med min problemhy. NU är det dags att agera! Den här vinsten är starten på mitt nya liv!