♥ Lantliv, Leksand

Vill typ ha allt i dessa bilder, helst ljuslyktorna högst upp!
 
 
Under veckan var jag upp till Leksand för att hälsa på Gunilla som driver butiken Lantliv, vilken superhärlig tjej, likaså Lotta som jobbar där, och vilken fantastisk butik! Får cravings big time när man kommer in i en sån här butik som man aldrig vill kliva ur, JAG VILL HA EN SÅN HÄR BUTIK!. Jag blir som ett barn som kommer in i en leksaksaffär, vill bara springa fram till olika saker och säga "titta här" "ååh titta på den här då" "men guuud kolla den här" osv men jag försöker behärska mig och gå grundligt igenom hylla för hylla, strategiskt och ordningsamt medans jag känner inuti hur jag vill bara hoppa runt av glädje, slå kullerbyttor och hjula. Och hur många varv man än går så hittar man nya saker hela tiden.


Jag tog supermycket bilder från butiken så nu kommer jag bjuda på bildbomd deluxe och ni måste verkligen besöka denna butik. Jag vet själv att jag måste åka upp redan nu under veckan igen för jag har en liten present att inhandla ;). Hur jag nu ska kunna välja ut något när allt är fint!?
 
Älskar fåtöljen, skulle göra sig fin både i sovrummet och på uteplatsen.
 
Behöver jag säga att jag vill ha allt här!?
 
 Dom gröna glaslyktorna högst upp till höger är jag förälskad i ♥
 
 
Dom gråa äggen med växter inuti, jag vet inte varför men jag älskar dom! Likaså kökslampan..
 
Ena stunden står jag och fotar Eva-Lotts bok och andra stunden trampar hon in genom dörren och säger TJENA. Ett kort men glatt Hej fick jag ur mig..Jag känner ju igen henne lite mer än andra som sett henne när hon var med i Sveriges Mästerkock eftersom vi båda kommer ifrån Rättvik fast jag "känner" inte henne. Känns som alla som kommer ifrån en liten by säger Hej till alla ha ha. Sånna är vi, trevliga, vi från bygden..  Jag vet att pappa känner henne i alla fall, typ, strunt samma nu går vi vidare!       
           X love
 
 
Lantliv ligger på Hantverkaregatan 4 i Leksand och dom har även en webshop ---> HÄR. Hoppas ni kommer besöka butiken, ni kommer inte ångra er, snarare få en tom plånbok på vägen ut därifrån ;).
 
Btw, glöm inte att jag har en tävling i samarbete med Lantliv just nu på min instagram där man har chansen att vinna grymma priser. Ni hittar mig under sweetkay78.
heminredning - lantliv - leksand