To cool for school!?

Undra vart han fått ifrån att göra peace tecken ^^

 
 
God morgon soliga dag! Igår när vi var till Lager 157 så fick Kevin en ny jacka, en svart bomber jacka och nu är jag lite avis för jag har en grön men skulle nog vilja ha en svart också. Vi matchar varandra lite i alla fall och han invigde den med att ha den på sig idag till skolan. Byxorna är också nya samt nike skorna som är i rosa på sidorna. Kevin älskar rosa, är inte det lite ovanligt för en kille?
 
Jag har tänkt starta ett nytt projekt med att göra några lampor, dom är tok för dyra att köpa så jag gör egna och resultat kommer sen, och jag fråga vad han ville ha för färg, rosa så klart! Man kan börja fundera på om han hängt med min kompis Malin för mycket ha ha för hon älskar allt som har med rosa att göra.
 
Men nu ska jag göra mig klar för dagen, kram på er! Btw, kolla in min goda kokosnötdrink jag gjorde imorse i matbloggen ---> här.
kille - mode