Ding Dong

Hej, Snacka om att jag sov som en stock inatt, det borde jag ha gjort också efter att ha varit vaken sen 03 natten innan pga smärta. Så jag startade dagen med en promenad (borde firat med champagne), tänkte att det skulle göra min kropp gott men jag kom snarare hem med en ondare kropp än vad jag hade innan jag gick ut. SÅ jävla LESS! Men imorgon ska jag äntligen börja på sjukgynmastik uppe på lasarettet samt så har jag begärt egen remiss till reumatalogmottagningen här i Falun så jag skulle få svar inom 2 veckor. HEJJA MIG! Får man ingen hjälp av VC så lär man ta tag i saken själv. Så himla bra att man kan begära egen remiss nu för tiden, stor tumme upp för det! Och min röntgen har jag inte fått svar på ännu... Jag bara väntar... och väntar. Humöret är på topp idag i alla fall, alltid något. Tänk vad lite sömn kan göra susen för själen. Men nu lär jag valla runt kroppen en stund, har setat still för länge. Hej på er !
 
 
falun - reumatalog - röntgen - trehundraår
1
Sandora

åh hur länge har man kunnat begära om det själv??

Svar: Sedan 1 Januari :)
SWEETKAY