Fiday Vibe

Hej hopp, Fredag och regn... Jag gillart, vissa gör det inte och önskar sig sol 365 dagar om året, jag är inte en av dom. Gäller att uppskatta alla väder och årstider på bästa sätt. Men eftersom jag är mycket för mys, filmer, filtar, tända ljus etc så kan man njuta extra mycket av det på regniga dagar. Känns inte lika mysigt med tända ljus, filtar och film med strålande solsken...Men det är bara min åsikt.
 
Ikväll är jag & Kevin hembjudna till Madde på middag, snask och film. Var sjukt länge sen vi sågs så det ska bli riktigt mysigt... Jag kanske ska tatuera in mys någonstans på kroppen? Verkar bara ett återkommande tema.. På tal om tatuering...äsch vi tar det en annan gång!
 
Tvättmaskinen klar och magen skriker efter mat så hej dåååå!
 
livet - mys - årstider
1
Felicia

Låter som en mysig fredag :)

Svar: Mys ska man ha alla dagar i veckan :)
Linda