#lookfantastic adventskalender lucka nr 6 & 7

I gårdagens lucka från look fantastics adventskalender så fanns en primer från Monuskin med SPF15 som jämnar ut huden och minskar uppkomsten av ojämnheter och lämnar dig med en långvarig lyster och ger en perfekt bas för din make-up. Innehåller Mica för en naturlig lyster, zinkoxid skyddar mot UV-skador, Cassia Alata Leaf Extract att minska tecken på åldrande och vitamin E för att bekämpa fria radikaler, denna parabenfria-primer användas på egen hand eller under make up till ger dig en perfekt finish.
 
Jag använde den utan makeup igår och en sak som jag reagerade på är att flaskan redan är liten och den innehöll endast till hälften med produkt inuti flaskan, stor minus för det! Varför ha en storlek på flaskan och bara fylla på den med hälften? Sen var det inte det lättaste att få ut produkten ut flaskan, man skruvade endast av korken så var det ett stort hål ned i flaskan så man fick slå flaskan mot handen flera gånger för att innehållet skulle rinna ned, inte så kul om man får jordens klump i handen så minus för behållaren också. Sen hur primern funkade, det måste jag testa fler gånger innan jag kan uttala mig om det.
 
I dagens lucka var det en NUDESTIX Intense Matte Lip och Cheek penna; en krämig, mångsidig formel som kan användas som ett läppstift, läppenna och rouge.
 
Stiftet är vattentät och lång hållbarhet, pennan glider utan ansträngning för att leverera jämn, hög pigmentering med en matt yta, och samtidigt förhindra ludd i upp till sex timmar. Läppar känns bekväma och återfuktande, och kinderna definieras med en färg av naturliga utseende färg. På andra sidan av pennan så fanns även NUDESTIX Sharpener som är perfekt för att vässa dina sminkpennor från NUDESTIX medan du är på tex resande fot.
 
Jag har inte testat denna penna ännu men innan veckan är slut så kan jag lova att jag har testat den. Har du testa någon av produkterna?
 
 
LFadventcalendar - lookfantastic - monuskin - nudestix