Tips: Babor Ampuller

Jag har varit lite sugen att testa Babors ampuller men har inte riktigt fått fingrarna ur den berömda bakdelen förräns imorse då jag fick syn på detta erbjudandet i mailet från Skincity. För 49:- (ord.pris 99:-) så får man 3 av Babor´s effektiva Ampoule Concentrates för maximal återfuktning och uppstramande effekt. En trött och livlös hud får genast nytt liv med denna mini-kur. Om det är någon gång jag ska testa detta så är det verkligen nu dessutom är det fri frakt! Du hittar erbjudandet → här och det erbjudandet gäller endast idag.
 
Info om dom 3 olika ampullerna:
♥ Hydra Plus: En snabb törstsläckare som återfuktar intensivt samt binder fukten i huden för en långvarig effekt.

♥ Collagen Booster: En fluid med specifika tripeptider som stimulerar fibroblasternas aktivitet i huden, vilket ger en ökad kollagenproduktion med en fastare hud som resultat.

♥ 3D Lifting: Ett koncentrat som fungerar som ett intensivt föryngrande träningspass för ansiktet. Ger fastare ansiktskonturer, förbättrad elasticitet samt verkar utslätande på linjer och rynkor.
 
 Man kan använda detta som 3-dagars kur för bäst resultat. Har du testat Babors produkter? Det verkar vara grymma produkter då jag läst många recensioner om dom. Jag var även sugen på deras adventskalender men eftersom jag hade min feta kalender från look fantastic redan så fick jag vara nöjd med den. Nu längtar jag efter att få testa dessa :). Tror jag kör kuren med att börja ta en varm dusch på kvällen så porerna öppnar sig, sen massera in produkten så den verkligen suger in varenda droppe i huden. Dom ska tydligen göra under, gissa om jag har höga förväntningar! Försökskanin nummer 1 anmäler sig frivilligt!
 
babor - dagenstips - skincity - skönhetsblogg