Beauty Adventskalender för henne

Idag så gör jag ett längre inlägg med olika adventskalendrar för oss beauty nerds ;). Jag hade då lätt velat haft allihop!
 
BENEFIT - En adventskalender med 12 underbara överraskningar ackompanjerade av en rockig melodi från 60-talet. Bakom varje lucka gömmer sig en av Benefits absoluta bästsäljare i miniformat, bland annat primern The POREfessional, mascaran They’re Real samt den ultimata bronzern Hoola. Finns hos Sephora för 495:-.
 
BABOR - Årets Julkalender från Babor. En 24 dagars intensiv kurbehandling. Bakom BABOR rosen döljer sig magiska ampuller. Varje ampull är ett högkoncentrat av aktiva ingredienser som under 24 dagar ger huden en ultimat kurbehandling. Direkt effekt varje dag och ett slutresultat som din hud kommer att älska. Årets kalender bjuder på den senaste lanseringen från Ampoule ConcentratesFP - Active Night Fluid Ampoule. Finns hos sethandsally (←länk) för 895.- (ord.pris 1826:-!!)
 
bareMinerals - Räkna ner dagarna fram till julafton med bareMinerals exklusiva julkalender. Öppna en lucka varje dag och hitta en utvald, lyxig produkt i miniformat att prova. Gör julen extra glittrande i år, med vårdande och färgsprakande makeup. Värde 2600 kr.
Finns hos Skincity (←länk) för 779:-.
 
 
The Body Shop - I år är det lite extra speciellt då The Body Shop firar 40 år och dom har gjort det lite extra lyxigt med snygga designs + att ha varje produkt i en egen fin ask!  Varje kalender har 24 överraskningar, blandat av både klassiska och 2016 års julkollektioner Vanilla Chai, Frosted Berries och Spiced Apple.
  • Ultimate
    Den här adventskalendern är störst till storleken och kostar 1200 kr. Värdet på innehållet är 2830 kr.
  • Deluxe
    Den mellanstora adventskalendern kostar 1000 kr och har ett värde på 1820 kr.
  • Standard
    Den här adventskalendern är minst till storleken och kostar 800 kr. Värdet på innehållet är 1645 kr.
För varje såld kalender, räddas en kvadratmeter regnskog samt skyddar flera hotade arter som asiatiska elefanter, sumatraorangutang, malayatiger. Kalendrarna hittar du hos Thebodyshop (←länk).
 

RITUALS - En adventskalender att skämma bort dig själv eller en av dina nära med. 24 gåvor som hjälper dig att uppleva små, meningsfulla stunder i väntan på julen. Ta tid för dig själv, och värna om det som en daglig ritual. Sätt som mål att uppleva meningsfulla ritualer varje dag under det kommande året. Finns hos Åhlens (←länk) för 475:-.

 

NYX - Upptäck en värld av sammetslen, rik färg inuti NYX Professional Makeup begränsad upplaga Wanderlust Julkalender. Denna begränsade upplaga samling låter dig resa ensam och utforska en mängd pittoreska nyanser. Gömd inuti är 12 nya ögonskuggor och 12 miniversioner av deras Soft Matte Lip Cream, denna måste-ha adventskalender, para ihop din favorit Soft Matte Lip Cream nyanser med rikt pigmenterade skuggor. Med en fantastisk samling av färger att experimentera med, gör det för en super-cute semester gåva eller ännu bättre, varför inte unna dig! Finns hos Boots (← länk) för cirka 650:-. Dom skickar till Sverige.
 
 
Jag har faktiskt en egen Julkalender i år men det är slutsåld för länge sen så det är ingen idé at jag tipsar om den MEN jag kommer absolut att visa den i ett nytt inlägg. Just dessa som jag tipsar om är kalendrar som faktiskt finns att få tag på fortfarande men det står nog inte på förräs dom är slut heller så ska du ha chans att grabba tag i en är det nog dags att sätta fart.

 

adventskalender - skönhetsblogg - smink - sminkblogg
6
Anonym

Men å! Julkalender! Såg ju din på IG och är rätt avis. Tror jag skulle ta Babor och/eller Nyx. Fatta inte att jag "glömde" svänga in på theBodyShop i Mall of Scandinavia. Dessutom hade de ju 1 års jubileum men massor med erbjudanden i mallen. Tror min radar just då va inställd på Starbucks haha och vila benen! Kram

Svar: Ha ha, ja jag har aldrig haft en adventskalender förut så i år tänkte jag att jag var värd en och slog då till på den festade jag kunde hitta ha ha. Jag ska försöka få upp ett inlägg imorgon om den kalender, dock är den slut. Ja men babor´s verkar grym likaså NYX, tänk om man kunde ha alla:). Man kan inte komma ihåg allt, men finns det inte bra erbjudanden på deras hemsida då? Kram
SWEETKAY

Anonym

Men å! Julkalender! Såg ju din på IG och är rätt avis. Tror jag skulle ta Babor och/eller Nyx. Fatta inte att jag "glömde" svänga in på theBodyShop i Mall of Scandinavia. Dessutom hade de ju 1 års jubileum men massor med erbjudanden i mallen. Tror min radar just då va inställd på Starbucks haha och vila benen! Kram

Anonym

Oj det blev två inlägg men ingen avsändare... Häksar Ulla/Fluffy 💋

Anonym

Två inlägg och ingen avsändare... kram från Ulla/Fluffy

Anonym

Två inlägg och ingen avsändare... kram från Ulla/Fluffy

Anonym

Två inlägg och ingen avsändare... kram från Ulla/Fluffy