#lookfantastic Adventskalender

Jag brukar aldrig köpa mig en adventskalender utan det brukar alltid vara Kevin som får en men i år har jag slagit till och unnat mig en... Och en fet sådan! Kände att jag var verkligen var värd en och jag googlade runt för att kolla utbudet för någon månad sedan och kom över den här från lookfantastic. Kände direkt att DEN DÄR SKA JAG HA!!! Satte upp mig på väntelistan då den inte hade släppts ännu och tur var väl att jag gjorde det för när jag gjorde grundligare undersökning om denna box så kom jag över info om att den bland annat såldes slut på 48 timmar förra året och när jag fick se vad den innehöll förra året så förstår jag varför. Några av förra årets produkter som verkligen jag hoppas ska finnas i årets är produkter från glamglow, REN, Caudalie, Murad och St Tropez.Och mycket riktigt så tog årets kalender slut snabbt som attan. Vill du se vad förra årets kalender innehöll kan du göra det → här.
 
Kalender kostar 999:- om jag inte minns helt fel och innehållet i kalendern är produkter värt runt 3000:-. En sak till som är bra med denna kalender är att den innehåller inte bara 24 luckor utan 25 st så man får även en liten treat på Juldagen. Ni kan ju gissa om jag är pepp för att öppna första luckan!!!
 
Nu har man även chansen att få upp ögonen för nya produkter, längtar som sjutton! Vill ni att jag ska lägga upp vad den innehåller för produkt varje dag? Har du unnat dig någon kalender i år? Eller går du och dreglar efter någon? Jag unnade mig denna för man får mest pengar på Julafton och inte fysiska pakety som jag äslakr att öppna. Det känns mer personligt och rolit att få öppna ett paket än att få ett kuvert i handen. VISST då kan jag köpa mig vad jag vill och det gjorde jag nu... Man kan säga att jag köpte mig denna från pengarna jag kommer få i Julklapp... Om inte den" traditionen" som har varit sen man var liten helt plötsligt skulle ändras då. Hur som helst, God Jul Linda!
 
LFadventcalendar - adventskalender - lookfantastic