Already?

Hej, fy sjutton vad jag är seg idag. Somnade inte förräns 02 inatt, det var verkligen omöjligt att somna och ni vet hur det är man snurrar runt i sängen som en tornado och kudden kändes som en tegelsten etc etc. När klockan ringde före 06 imorse för jag skulle skicka iväg Kevin på hans första innebandymatch med hans farfar, lillebror och faster så tänkte jag: REDAN!? Tyckte jag precis somnade... Vet inte hur jag lyckas kliva upp men jag gjorde det och jag försökte sova en stund igen efter Kevin hade åkt. Tror jag sov 1 sekund ungefär sen vaknade jag av nått. Jag som ska iväg på middag ikväll, hoppas på att lite energi infinner sig. Vila lär väl inte finnas på världskartan efter jag nyss bäljat i mig 2 koppar kaffe, men jisses vad gott det var.
 
Har mina funderingar på att dra en pastell väldigt ljus rosa i hårbotten, mitt har typ gått ur efter jag färgade sist med Maria Nila´s färger. Ska man orka eller ska man dra till Mallorca? Ha ha så tråkig jag är... Kan börja med att borsta tänderna i alla fall. Vad ska ni hitta på idag då?
 
 
blackandwhite - lördag - selfie