Feeling Fall

Hösten är verkligen här och jag älskar verkligen höst när man får mysa i sköna stickade tröjor, sockor eller fluffiga tofflor, tända massa ljus, njuta av en varm kopp te osv. Sen är det extra gott med höstiga maträtter som risotto eller en mustig köttgryta och till det kunna njuta av ett riktigt kraftigt rött vin. Tror jag måste planera in en sån middag under veckan, vart otroligt sugen nu. Gillar du hösten eller tycker du den är jobbig nu när mörkret sträcker sig över landet?
 
Jag och Kevin var till Gruvan häromdagen då han skulle leta pokemon och då fick han passa på att agera fotograf en stund. Jag körde väldigt svart men livade upp outfiten med en höstig färgklick av min väska som jag klickat hem från Ebay för ett tag sen. Ponchon älskar jag och har haft väldigt länge, den är så himla skön och man kan verkligen burra in sig i den. Sen är ju även mitt hår en färgklick bara det.. Dock börjar färgen försvinna nu såg jag, den är mer åt det ljuslila hållet så jag får nog fräscha till mig i skallen innan helgen.
 
Dags att krypa ned under täcket och värma upp sig på värmedynan en stund framför Fantastic Four, jag är verkligen en sucker för dessa typer av filmer. God Natt!
 
höst - ootd - outfit
2
Jennie Ohlson

svart är så fint, du klär bra i den färgen! :)

Svar: Tack snälla :)
SWEETKAY

sanna hyvärinen

Fina bilder!

Svar: Tack =)
SWEETKAY