Me... in a different light

Hej på er, shit vad jag har dåligt samvete över att jag inte har uppdaterat min blogg men vet ni att jag har inte orkat eller haft tid. Helgen i Stockholm var sååå skön helg med bara massa mys, jag fick mycket mer energi och inspiration av denna resa. Gissa om jag vill göra fler?? Eller ja det var ganska tröttande också ha ha men fick mer energi av livet eller hur jag ska uttrycka mig. Sen har det mest varit mys med Kevin och sen kom pappa på besök igår. Jag ska absolut visa er lite bilder från helgen i Stockholm men ikke nu. Jag bjuder istället på några bilder i ett annat ljus på mig samt mina flätor jag lyckades trolla till. Igår kväll när jag & Kevin låg och kollade på film så testade jag att göra två stycken inbakade flätor i skallen och det gick ju för sjutton!!!! Trodde jag aldrig. För det första så har jag inte speciellt långt och hår & för det andra så trodde jag nog bara inte på att jag kunde. Man kan bara man vill! Så idag gjorde jag om dom igen och fotade lite, jag tycker verkligen om denna frisyr. Perfekt när man är i det där stadiet när håret varken är långt eller kort och man vet inte riktgt vad sjutton man ska göra med det. Dock var mina armar som spaghetti efteråt...
 
Snacka om att se oskyldig ut ^^
 
PUSS HEJ!
 
frisyr - hår - hårfärg - selfie
2
carina murman

Fina flätor 👍

Svar: Tack =)
SWEETKAY

Petra Olsson

Duktig du e som kan fläta på dig sj.snygg färg på håret vill också ha:) kramar

Svar: Ja men har nyss lärt mig, testa är ju fan enklare ä man tror ha ha... Kram
SWEETKAY