Ny favorit: Garnier Respons Body Lotion

Jag ska försöka att bli bättre på att skriva om mina favoritprodukter för stunden så först ut är denna body lotion som jag hittade inne på Willys för någon dag sedan. Mitt hök öga klamrade sig fast vid den när jag var på väg mot kassan så jag tog tag i en flaska och skruvade upp korken (ja jag gör så, men säg inte det till någon) och drog en sniff. Från att den första aromen smekte näshåret så var jag såld. Jag stegade direkt hem och längtade efter en dusch så jag kunde smöra in kroppen med den.
 
Nu när vintern står runt hörnet så behöver jag varenda feta smörja grejs som finns, man vill nästan bilda en kokon med fett och krypa ned där ibland för att smörja upp sig lite.. Den här doftar såååå gott och flaskan kosta runt 30-40:- har jag för mig.
 
"För extra torr hud" låter fint i mina öron just nu.. Jag tycker att den lägger sig fint över hyn med, kanske tar en liten stund för den att gå in men sen är man len och man doftar fantastiskt.
 
Jag gillar även att den är en pump på flaskan så man får ut produkten lätt och slipper kladda ner flaskan för att man måste vända den upp & ner för att pressa ur innehållet. Enkelt ska det vara...
 
Mera såna här tips kanske? Tryck på gilla ♥ och lämna gärna en kommentar om du testat den.. Kram
 
bodylotion - garnierrespons - tips