Summer Nights

Hej på er, jag är uppe med tuppen som vanligt. Vaknade redan 06:30 och efter en tid scrollning på telefonen såvar det dags att kliva upp och få lite kaffe i kroppen. Kein sover fortfarande och är sjuk, han har varit hemma från skolan sen i Tisdags och det började med hosta som  har utvecklats till snor, hals/öron ont samt feber. Igår hostade han så mycket så han spydde till slut men det är väl mycket slem som behöver komma upp eller nått så jag tyckte att det var bra att han spydde. Få hoppas jag inte blir smittad men jag tror att min kropp har andra saker att fokusera på så det räcker och blir över.
 
Igår så såg jag över lite bilder från i somras när vi var hos syrran och redigerade denna på Kevin, tänk vad sommarkvällar med underbara människor är magiska. Jag har så sjukt mycket bilder som ligger oredigerade men man måste orka ta tag i det också. Sen när man även har en matblogg på det så blir det ganska mycket jobb. Därför försöker jag hitta balans som passar mig och det är så viktigt att ta paus från bloggarna ibland. Men nog om det..
 
Idag så åker jag ner till Stockholm, ska bli en riktigt härlig helg med massa mys. Att bara få gå runt och vara mig en helg utan barn, dock så har jag absolut inget emot det, men ni vet. Ibland så måste man bara få rå om sig själv och det ska jag göra i helgen. Har just inga planer alls förutom ett besök på Bak- & Chokladmässan imorgon som jag fått fribiljetter till. Men denna dag börjar med vistelse på Slott! Mer info om det kommer;).
 
Ha en superfin helg, jag ska försöka orka redigera någon bild och göra iordning ett tidsinställt inlägg men först måste jag ge matbloggen lite fokus. Jag tar med mig datorn i helgen så inlägg det kommer hur som helst :). Kramis
 
foto - sommar - stockholm - weekend