Too Faced Lip Injection and Bronzer

För några veckor sedan fick jag pressutskick med nyheter från Too Faced men som jag förstått det från min vän Emelie så har Lip Injection funnits förut då hon är besatt av den och sen försvunnit men som nu til hennes lycka kommit tillbaka igen. Ska jag vara helt ärlig så hann jag knappt testa den förräns den försvann (buhu) så jag kan faktiskt inte säga vad jag tycker om den. Det jag däremot kan säga är att jag är lite smått besatt av brnzern då den doftar CHOKLAD!!!
 
Too Faced Chocolate Soleil Matte Bronzer, jag säger bara yum. Önskar nästan man unde äta den för den doftar så gott ha ha. Det kanske inte är direkt rätt tidpunkt på året att använda bronzern, inte lika mycket som under vår & sommar i alla fall eller om man inte ker på semester men jag kan inte låta bli att använda den. Man får försöka att vara försiktigt med att inte bomba sönder fejjan men bronzern bara så det inte blir bronzer hjälm i ansiktet. En utlandstripp hade inte varit fel så jag kunde bada i den här godingen..
 
En sak som jag verkligen gillar med Too Faced´s produkter är deras produktförpackningar, jag tycker verkligen dom sticker ut från andra märken och jag gillar dom som sjutton.
 
Too Faced Lip Injecton, ett läppglansserum som ger både omedelbart och långvarigt resultat. Applicera morgon och kväll för at boosta läpparnas kollagenproduktion och redan efter först användningen upplevs läpparna som fylligare. transparant läppglans som ger en härlig glans och mjukgör läpparna. Ja tyvärr så försvann min direkt :(, jag hann dofta på den iaf och minns att den doftade fruktigt som godis ungefär. Någon som testat den?
 
Båda dessa produkter finns hos Sephora, läppglanset kosar cirka 250:- och Bronzern 140:-.
 
Visst är dom snygga?
 
bronzer - lipinjection - pressutskick - toofaced - vasspr
1
Emilia Sjödin

Vilka snygga förpackningar! Hoppas sminket är bra :)

Svar: Jaaa men visst är dom=)
SWEETKAY