Unicorn meets My little Pony

Just nu så testar jag Maria Nila´s Colour Refresh, hur kul är det inte att testa massa olika färger och att dom inte är permanenta? Mina färger som jag blandade idag är Pink Pop, White Mix och Pearl Silver. Jag är kär i dessa inpackningar och det bästa av allt är att det är inpackningar som inte skadar håret. Färgen håller ungefär i upp till 10 tvättas står det, jag vet själv inte om det stämmer eftersom det är första gången jag testar just denna med färg. Jag brukar använda mig av Pearl Silver för att få bort guldfärger då jag passar bättre i kalla toner än varma därför körd jag med det i blandningen också.
Ska bli kul att fortsätta testa färgerna, jag tycke det vart mer åt det lila håller idag så får fortsätta laborera till jag får fram den färgen jag är ute efter. Men visst känns det lite Unicorn meets My Little Pony vibe över håret ha ha. har du testat Maria Nila´s Colour Refresh?
Jag körde ombre stilen för jag ville ha lite mer liv i håret, är sjukt nöjd med resultatet för att vara första gången:). Vad tycker du?
 
 
hårfärg - marianila - pinkpop - pressutskick - vasspr
1
Madeleine

Snygging!!!!!

Svar: Tack finis .)
SWEETKAY