For my B-Day, wish nb 2 & 3

Något jag önskat mig läääänge är bra studiolampor dels för att ta bättre bilder nu när mörkret kommer och jag vill inte vara beroende av dagsljuset hela tiden som typ försvinner helt under vintern men även OM jag ska ta upp min Youtube-lanal igen som ligger på is. Jag har kollat ut 2 olika och den ena är från Kjell & Company HÄR det är då 2 st softboxar i det priset eller så är det DENNA från vidaXL. Det är då styckpris på den och jag önskar mig så klart 2 st... Det jag vet är att jag absolut ska ha softboxar och inte paraply så det blir ett mjukre ljus med softbox och jag lutar mot dom från vidaXL... Så det är min önskan nummer 2 för min födelsedag.
 
Och medans jag ändå pratar om fotoutrustning så har jag även kollat på DENNA ringbelysning från Kjell & Company. Någon som testat den? Jag är bra sugen på den... SÅ en liten önskan nummer 3 här då! :D
 
 
kjellochcompany - ringbelsyning - softbox - vidaxl - önskelista