KEUNE BLEND - MASH UP YOUR HAIR

Igår plingade brevbäraren på dörren och jag öppnade, hon log som vanligt. Det börjar bli en vana att hon ska räcka över paket så nu snart sitter vi nog och fikar tillsammans ha ha. Jag väntar på ett paket med hudvårdsprodukter jag vunnit  för typ 3 veckor sedan och trodde att det var det faktiskt men stämde inte riktigt med paketeringen så tänkte vad är detta för spännande!? Gissa om jag vart glad när det var ett pressutskick med hårvårdsprodukter (TACK Rakel ♥).
 
Nu har inte jag hunnit testa dessa produkter mer än att dofta sönder dom så får återkomma med recension. Dock så älskar jag mina andra produkter från Kenue som jag fått från samma PR-Byrå och det är Kenue´s Blow Drying Spray (en svart flaska) som det är typ några droppar kvar av bara (buhuu) och som måste dofta godast i hela universum? Alla mina vänner som doftat på den är som galna i den och har velat ha den som typ "parfymspray" för håret ha ha. Sen har jag även deras thickening cream, den är det dock mer av kvar. Men deras produkter doftar verkligen  M A G I S K T !
 
KEUNE BLEND, Mash up your hair - Du är unik. Det är därför BLEND tagits fram för att förstärka vem du är, oavsett var du kommer ifrån. KEUNE BLEND är en mixologi från översta hyllan skapat för hår som är på väg någonstans. Släta u det, krama till det, snurra till det, sätt upp det - hur du änväljer att göra det, gör det på sitt sätt. Skapad för den moderna musan, stilkameleonten och den fria själen, det finns en bladning för alla.
 
BLEND FIBRE WAX - Ett fibervax som behåller hårets flexibilitet och elasticitet hela dagen för att enkelt kunna forma om frisyren. De stärkande fibrerna i vaxet fö att håret känns fylligt och adderar volym utan att tynga ner. Produkten innehåller risprotein som ger håret ett natuligt skydd mot solen. Användning: Värm upp FIBRE WAX mellan handflatorna och applicera direkt i torrt eller fuktigt hår. Vaxet är vattenlösligt och kan lätt tvättas ur. 149:- @ Lyko ( ←adlink) Ehh, kan inte sluta dofta på denna godbit, mums!
 
BLEND VOLUME POWDER - EN ultralätt produkt som adderar rikligt med textur och volym i alla hårtyper utan att ge det en stel känsla. Volume powder har en matt finish, ger volym och stadga som håller hela dagen samtidigt som hårets naturliga elasticitet och rörselse behålls. Den lilla burken är lätt att ha med i väskan för att enkelt kunna styla om frisyren under dagen. Användning: Strö volume powder i torrt hår, massera in i hårbotten och forma sedan efter valfri look. För extra volym och stadga kan volume powder även adderas i längderna.
 
149:- @ Lyko (← adlink).
 
BLEND PREP SPRAY - En förberedande spray som vårdar håret, gör det mjukt och glansigt. Panthenol verkar fuktgivande och skyddar mot värme och VP/VA styling polymer ger håret struktur och stadga. PREP SPRAY innehåller även ricinolja, en sammansättning av essentiella fettsyror, vitaminer och mineraler som ger hårbotten extra näring och stimulerar hårsäckarna. Användning: Sprays direkt i trrt hår eller handduktstorrt hår innan användning av värmeverktyg. Kan kombineras med alla produkter i KEUNE BLEND- serien.  149:- @ Lyko (←adlink)
 
BLEND REFRESHING SPRAY - Ett torrschampo som absorberar oljor i håret och gr en fräsch, nytvättad känsla samtidigt som sprayen adderar volym. Den ultralätta formulan har en matt finish och rengör snabbt uta att håret behöver blötas. Extrakt från hästkanstanj skyddar mot dagligt slitage och behäller hårets aturliga glans. Användning: Skaka inan användning och spraya sedan genom håret för att absorbera oljor och ge en fräsch doft, elelr spraya längre ner i rötterna för att addera volym till frisyren. 149:- @ Lyko (←adlink)
 
Jag som aldrig använt torrschampo (törs jag säga det högt?) ser verkligen fram emot att testa torrschampot, men även dom andra produkterna. Och JA alla doftar underbart! Har du testat någon av dessa produkter?
 
 
hårvård - keune - keuneblend - pressutskick - vasspr
1
Sara

Nu var jag tvungen att klicka hem Keunes blow drying spray! 😆

Svar: HAHA hoppas du kommer gilla den lika mycket som jag och alla mina vänner gör!!! Det är lite som "my precious" och när vännerna har frågat efter nån spray att låna när dom varit här så har jag inte velat sagt den för jag vill ha allt själv. Ena min syrran gick bananz totalt och skulle spreja på sitt torra (?) hår för det doftade så gott HAHAAHAHA jag är sjukt rädd o dom dropparna kan jag lova. Återkom med vad du tyckte sen =)
SWEETKAY