Mamma, kan du hålla på med mitt hår..

Kevin tycker det är så skönt när jag håller på hans hår, vem tycker inte det är skönt? Det är som rena rama avslappningskuren! Kevin börjar bli så långhårig så nu kan jag träna på mina flät skills. Han har till och med längre hår än mig, buhu! Jag hade ju haft längre hår om inte vissa frisörer klipper av håret fast man säger att det INTE ska klippas av... Men jag är inte bitter..Not @ all! På tal om frisörer, skulle behöva fräscha till skallen. Vart är det man ska hänga? Jag brukar testa olika så vem i denna stad är den bästa? Då menar jag ett trevlig ställe där personalen inte står och fnittrar & snackar skit bakom ryggen medans man sitter i frisörstolen..
 
falun - frisör - hårvård
1
Anonym

Evelina på EW hairdesign (bredvid tzatsiki) är lätt den bästa frisören i stan 😃

Svar: Tack för tipset !
SWEETKAY