nashi ARGAN ♥

I våras fick jag denna kroppsolja hemskickad och den vart snabbt en favorit, nu sjunger den på sista versen och är nästan slut (snyft). Jag försöker att låta blir den så den ska räcka längre (hmm hur tänker jag där?) men det är så sjukt svårt för jag älskar hur den känns på huden samt DOFTEN! Jag får nog köpa hem en ny snart.. Denna kommer jag aldrig sluta med, jag är dig evigt trogen nashi! Är du ute efter en kroppsolja eller vill ge bort en litelyxigare i present så rekommenderar jag verkligen den här oljan.
 
Info om produkten: En kroppsolja i sprayform som ger näring åt huden och håller den mjuk och smidig. Torroljan återfuktar huden utan att kännas kladdig och förbättrar hudtonen och elasticiteten. Den exklusiva formulan innehåller bland annat arganolja, Abyssinsk olja och antioxidanter som hjälper till att motverka hudens åldrande, reducera hudbristningar och göra huden sammetslen. AdlinkLYKO.
 
kroppsolja - nashiargan - skönhetsvård
2
josephine Asplund

Så fin blogg!
Hoppas du får en underbar tisdag, kram =)

Svar: Tack snälla :) och tack detsamma! Kram
SWEETKAY

Petra Olsson

Spännande med nya produkter,kramar

Svar: Ja verkligen och helst när man blir sååå toknöjd med någon=)
SWEETKAY