Cicamed SPF Protection Booster

Dags att ge sig ut på en morgonpromenad i solens strålar och idag väljer jag att bosta min hy med denna produkt från Cicamed - SPF Protection Booster som är en innovativ anti-age kräm som effektivt skyddar ansikte och dekolletage. Med en unik trippel anti-age effekt och bredspektrikt filter skyddas hudem optimalt mot både UVA- och UVB-strålar.
 
Spf Protection Booster innehåller en exklusive peptid som stärker upp hudens naturliga försvarssystem. För extra omvårdnad och djup återfuktning är produkten även formulerad med skyddande vitamin E, som förhindrar cellernas DNA mot angrepp av fria radikaler, och ekologiskt sheasmör, som är full av vitaminer, antioxidanter och fettsyror. Boostern absorberar snabbt och enkelt samt ger huden en mjuk och silkeslen känsla. Ord.pris 475:- men hittade den till nedsänkt pris hos finamig.se för 359:- → länk.
 
Jag har endast hunnit testa denna någon enstaka gång så kan inte uttala mig riktigt ännu vad jag tycker om den ännu men nog vet jag att man ska skydda sig mot solen allt. Det var jag riktigt dålig med när jag var yngre men det försöker jag ta igen maximalt just nu och jag är mycket noga med att smörja in Kevin också. Att detta är en anti-age produkt är bara plus för mig... Tänk nästa år fyller jag 40!?! Ja.. Jag vet.. Jag ser inte 40 år ut.. eller jag menar 38 snart 39 (oktober) som jag är nu, jag har fått höra hela mitt liv att jag ser mycket yngre ut än vad jag faktiskt än och dom sista åren så har jag verkligen börja sköta min hy maximalt. Tycker det är viktigt med hudvård, det är en del av dig så varför inte vårda den? MEN nu är det dags för vitamin D i solens strålar. Ha en fortsatt fin dag hörrni, kram kram.
 
Detta är ett pressutskick, men åsikterna är fortfarande till 1oo% mina egna och går inte att påverkas.
cicamed - hudvård - pressutskick - skönhesblogg - spfbooster - vasspr
1
Ella

Äh 40 ä inget😉 Ha en bra helg Linda😊

Svar: Nej ja hade aldrig velat blir yngre heller... Är ganska nöjd med min ålder ) Ha en fin helg du med Ella!
SWEETKAY