Hur många lådor har du ute nu då?

Det här är en look som ni inte brukar se av mig, den sammanbitna, tänkande Linda med 100 lådor ute. Björn frågar mig ofta vad jag har för lådor ute när jag ser ut så här, han ser direkt när jag tänker på något för jag ser tydligen så sammanbitande ut då. Han själv brukar ha en låda ute åt gången, en ganska bra egenskap. Jag brukar alltid hålla på med flera olika saker samtidigt, inte konstigt att hjärnan är i blindo ibland. Men jag försöker lära mig att fokusera och göra en sak åt gången i det verkligen livet, tänk om tankarna kunde vara lika medgörliga. Hur är du, som mig eller som Björn?
 
tankeverksamhet - tänkaren
4
Marie

Som dej, och det gör att man måste skriva listor och ses lite som en stressad person. Jag försöker göra en sak i taget men kan ju inte låta bli att göra flera saker samtidigt. Man får öva på det. Kramiz

Svar: Jag har aldrig skrivit listor... har haft ALLT i skallen men har börjar skriva listor, dock brister det lite i att göra det många gånger.Jag försöker öva varje dag på att göra en sak, det är svårt MEN jag är i alla fall medveten om det och jobbar åt rätt håll :) Ha en fin dag nu Marie, kram
SWEETKAY

Lilith - Livet efter Borderline

Jag är nog mer som du där. Så som tur är hittade jag ett jobb där det är en positiv egenskap.

Svar: Jasså? Vad jobbar du med?
SWEETKAY

Lilith - Livet efter Borderline

Jag jobbar som administratör på kommunens biståndskontor med väldigt varierande uppgifter.

Svar: Jaha okej :)
SWEETKAY

Petra Olsson

Jag känner mig som DU. Men har börjat skriva listor kan inte ha allt i huvudet längre? kramar

Svar: Hjärnan börjar väl tröttna ur på att alltid vara packat med olika projekt och tankar ha ha. Eller så börjar vi bli gamla och senila Petra ;) Kram
SWEETKAY