I´m your biggest FAN

Hej Dagen! Känner ny och desto mer energi i kroppen denna vecka än förra veckan. Idag ska jag iväg på ett möte runt 13 som jag är lite nervös över MEN det ska nog gå bra.. Känner att jag kommit av mig lite också med att tipsa er om makeup grejsimojs osv men det kändes som det vart lite mycket sånt ett tag. Har lixom inte visat er ännu vad dom fyra sista luckorna bestod av i Lookfantastics Adventskalender ännu.. Tro mig, jag har inte glömt det. Känner bara att det varit för mycket och jag behövde en paus från allt.. Så kan det vara ibland och att lyssna på kroppen är viktigast av allt, glöm för sjutton inte det! DU är det viktigaste av allt... DU, DU, DU ♥.
 
Men nu ska jag studsa in i duschen och fräscha till mig, vill ni ha recept på smoothien jag la ut bild på igår så finns den nu i min matblogg @ Yummifood.
 
Ha en fantastisk dag, skit i vad dagen heter... Ett namn på en dag betyder inte att man kan göra andra saker som du kanske skulle ha gjort på en Lördag eller Söndag! Kom igen nu, ska ett namn på en dag hindra dig från att kanske äta en fet pizza eller ha spakväll? Nej du, känner du för det så KÖR! Jag är ditt största fan om du gör det, hejja hejja! Njut av livet medans du kan ♥.
duärviktig - livskvalite - njutmedansdukan