Look Fantastic Beauty Box { Mars }

Jag fick hem en Beauty box från Look Fantastic förra veckan och denna gång är det en ELLE edition som innehöll smått och gott. Många av produkterna har jag redan hunnit testa, ja allt förutom hårprodukten från Redken faktiskt. Jag har börjat använda serumet från Skin Chemists och ansiktskrämen från Caudalie men jag kan inte uttala mig så mycket om produkerna ännu.. Serumet från Skin Chemists doftar otroligt starkt., det är nog det jag lagt märke till än så länge. Värdet på denna boxen är över 600:-.
 
Den här concealern från pür har faktiskt blivit en ny favorit hos mig.
 
Det här är en tan gloss från St.Tropez som du kan använda ovanpå din bränna för en fin bronzig look, den är riktigt fin på. Se bild nedan..
 
Riktigt fin shimmer i den här, den är superfin över nyckelben, axlar etc för att boosta din glow i sommar. Like it alot!
 
Tusen tack till Look Fantastic ♥
 
Detta är ett pressutskick, men åsikterna är fortfarande till 1oo% mina egna och går inte att påverkas.
 
 
ELLE - bblogger - beautyblogger - lfbeautybox - lookfantastic - skönhetsblogg