What a View

 The best view comes from the hardest climb
 
Så i Lördags var vi iväg och traskade upp för ett berg, jisses amalia. Det var inte roligt kan jag säga, trodde jag skulle rulla ned för berget sönderriven av alla pinnar och stenar som slitit sönder min hud på vägen ned MEN jag lyckades ta mig upp trots isgata och spårig terräng. Nästa gång Björn drar med mig ut på sånna här vansinnes färder ska jag då ha både fallskärm, ishacka och en kudde knuten runt rumpan. Hur som helst, jag fick otroligt vackra bilder så det var det värt...
 
Ett par nya skor skulle behövas, älskar dom här från Asics för det är så bra dämpning på dom. Dock så har dom hängt med lite för länge nu då det är några småhål vid tårna..
 
FINALLY!!
 
Tänk att jag överlevde berget eller det gjorde vi allihop så klart ha ha, vissa med några skrapsår. Vi får väl se vad nästa aktivitet bli för denna familj. Kram på er!
bergsklättring - dalarna - djurmoklack - djurås - foto
1
Rebecca Adnell

Älskar bilderna! Så mysig ton :)

Svar: Tack snälla <3
SWEETKAY