Utlottning bloggdesign


Dags för en ny utlottning av en bloggdesign och denna gång går den i grönt.
Vill du se hela kan du titta ----->
HÄR .

Tävlingsregler;
Tipsa om utlottningen
din blogg och länka till utlottningen.
Sedan lämnar du en kommentar i DETTA inlägg och lämna
adressen till ditt inlägg där du tipsar om utlottningen.

Det är tillåtet att tävla hur många gånger som helst
MEN
då måste du också skriva om utlottningen i din blogg alla dom gångerna
du är med och tävlar.

Har du ingen blogg men vill vara med i utlottningen ändå?
Jag ska snart åka på semester och behöver då ny
solkräm, solhatt och bikini.
Tipsa mig
om antingen en snygg bikini, solhatt eller den solkrämen
du gillar mest.
Glöm inte
att lämna din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner!


OBS, Vill du ha fler bilder i header så fixar jag det!



Utlottningen Avslutas Lördag 9/8, kl 15:00!!

Lycka till.


UTLOTTNINGEN AVSLUTAD!!!

38
Åsa!

hejsan allt bra med dig? kollar in din blogg i mellan åt =) jag skulle gärna vilja ha den headen, för min ser för sorglig ut =(

ha det bra kram

Gratistrix

Tipsa gärna om kommande tävlingar hos http://gratistrix.blogg.se



Så sprids tävlingen till folket :)

Gratistrix

Tipsat och klart.

annica

den var fin, men inte rikigt min still..tack för tipset ändå=)

MariaaaL

fin, men jag gillar inte färgen men tack för tipset iaf :)

Conny

Jag vill ha en annan egentligen men börja med denna :-)

Avve

hmmm snygg denna var då... hmmm du lyckas juh alltid!!



ha det =)

Mli

Så, nu har jag tipsat och så om din lbogg på min blogg :)

Avve

hmmm.... den var verkligen cool... annorlunda färg... det är det som gör den så cool.... Me like!

Caroline

Hej, jag är lite halvt desperat och önskar innerligt att jag ska få hjälp med en design. Saken är den att min blogg just nu saknar design (jag vet inte hur man gör) och jag åker iväg till Usa i ett år som student om en vecka och vill oerhört gärna ha en fin blogg som jag kan hålla kontakt med nära & Kära



Jag tipsar på min blogg om din tävling men jag kan även tipsa dig om att använda Decleor aroma sun som solkräm på din semester.



Tack, Caroline

Sofia

En alldeles ny blogg som vill ha en ny design, ägaren till denna är inte direkt ett teknikst geni. Har ju provat på ett antal gånger att få till något snyggt, men misslyckats totalt. Hon skulle bli väldigt glad om hon vann.

Hon kan även tipsa om garnieres solkräm, bra och prisvärd.

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym

Anonym