Tävlings Dags


När jag köpte tidningen Solo sist så följde en bikini med på köpet
och den har jag ingen användning för alls så därför lottar jag ut den här.
One size.

Enkla regler;
1 kommentar = 1 lott
2 kommentarer = 2 lotter osv
alltså större chans att vinna desto fler kommentarer du lämnar.

Tävlingen avslutas söndag 15/6 18:00,
då lottar jag fram en vinnare!

Lycka till!



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!
102
ella

nu ska ja lägga mej se tv å sussa=)sov gott sen.

Sanna

Haha ja jag vet, han hade vart riktigt kanon.



Ja men precis. Det är bara att vi peppar varandra lite och så :)

Alltid bra att få stöd med sin träning.





Wysteriia

Svar: Men Tradera är ju "the place" att fynda på! ;) hihi! Tok nöjd över mitt skoköp :D

Tina

Åh så roligt med en tävling.. :-)

Lojs

Jag är med!

hihih!



ha en bra dag! :)

hockeyfrugan

åh, jag vill också vara med!

hockeyfrugan

vinner aldrig något så jag får hoppas på den här eftersom jag behöver en ny bikini ;D

Lojs

bara för att jag aldrig vinner, så tänker jag spamma nu! ...inte... men nååågra lotter till kanske! tihih

lollo

jag är med :)

lollo

då skriver jag en till då :)

Anonym

JAG!

Mari

Jag är med!

Mari

Jag är med! IGEN x)

angelica

jag joinar tävlingen ;P



Här är din blogg länkad:

http://angelicato.blogspot.com/2008/06/jag-tvlar-om-bikini13.html

angelica

jag joinar tävlingen ;P



Här är din blogg länkad:

http://angelicato.blogspot.com/2008/06/jag-tvlar-om-bikini13.html

angelica

jag joinar tävlingen ;P



Här är din blogg länkad:

http://angelicato.blogspot.com/2008/06/jag-tvlar-om-bikini13.html

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

Thérèse

är med :)

nani

Omg! så passande..behöver en ny bikini och allt så det är väll bra :)

hannah

snälla att jag vinner :)

Danii

Klart man är med!

Thérèse

är med :)



tess92@hotmail.com

Thérèse

är med :)



tess92@hotmail.com

det ska vara _ (understreck) mellan s och 9 och mellan 2 och @

tydligen så syns inte det :S

TINY.

Ja, jag slänger mig väl hals över huvud in i den här tävlingen också... :)

TINY.

Så! Nu är jag en deltagare! :) ^^

Anna

Jag är med!

Anna

Jag är med!

Anna

Jag är med!

Anna

Tredje gången gillt sägs det ju.. men jag satsar på fjärde.

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

LIFE BY Marielle

im in :)

Oliwia

Jag är med. ;D

LIFE BY Marielle

så nu håller jag allt tummarna :) kram!

Linnéa

Jag är med!

Emma

I'm in ;>

Bloggtävlingar

tack för tipset (:



/Angelica

bitte

lovar inte värt å ödsla sin tid på dén bikinin ska man kunna ha den måste man typ ha a kupa

rebecca

i'm in

rebecca

tatata

A H R È N

Å, jag vill vara med =)

Elina

Jag är med, :D

Elina

Jag är med, :D

Elina

Jag är med, :D

Elina

Jag är med, :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Saga

Jag behöver en ny bikini! :D

Jennifer

klart jag är meed!!

Jenny

Flest kommentarer kommer nog ej vara från mej,

Dock en motivering jag lämnar in, då jag ej har tid för flest kommentarer att skriva.

Ingen bikini jag i sommar har, hoppas denna vinst jag tar.

Min andra bikini är alldeles för liten, och alldeles sliten.

Dock jag alltid pengar har, men att vinna en tävling vore nog något kul att göra.



jennytrinh@hotmail.com

En Mölnbobos Liv

Jag är med

Malin

Jag är med :D

Sandra

Jag är med :)

ebba

Självklart vill jag vara med och tävla om denna vackra bikini! :) Perfekt till sommarens bränna :)

Sandra

Jag är med! ;)

Carola L

Klart jag är med

Soma

jag vill gärna va med o tävla!=)

Soma

jag vill gärna va med o tävla!=)

Jacqueline

Jacquelinnie is in ;)

Jacqueline

Jepp, jag är då med och tävlar :D

Frida

ååh den är ju perfekt, simpel och den är inte för rörig. jag vill jättegärna vinna. jag är ju helt utan bikini i sommar.

Frida

lite tråkigt att folk endast kopierar sin kommentar och skickar den igen, tycker iallafall jag.

jaja ha en bra dag! :)

Evelina

Jag vill vara med i tävlingen :)

Evelina

Hoppas att jag vinner..

Evelina

Det är väl bara att hålla tummarna ;p

Ida

wiie jag är med!

Ida

hihihi

daniella

Jag är med! En skön bikini!

daniella

Jag är med! Vill vinna

daniella

Jag behöver en ny bikini! absolut! haha

daniella

Jag är med jag är med