Vem är knäppast?

Lite bilder ifrån festen igår och man kan ju fundera på vem som
är knäppast i det här gänget haha.
Tack för en rolig kväll!

   
  
   
   
   

Nu ballar det ur totalt!

HAHAHA kvällens bästa bild på mig, herregud!!!

    

Finns lite fler bilder på Jennys blogg.



God natt & Sov Gott
7
Viktoria Tomic

Din vän (i blont hår) påminner om tjejen i den där gruppen the cardigans elle va dom hette :)

Alisa

Haha du verkar då knäppast!:)

Helena

Godmogon! Sköna bilder, jag kommer nästa gång, hehe. Snubben som sitter med hela champagneflaskan i näven, ser ut som han halsar direkt. Nu blir det jobb för mig, men snart är det ju midsommar och ledigt igen. Ha en bra dag, kram!

Helena

Godmorgon! Sköna bilder, jag kommer nästa gång, hehe. Snubben som sitter med hela champagneflaskan i näven, ser ut som han halsar direkt. Nu blir det jobb för mig, men snart är det ju midsommar och ledigt igen. Ha en bra dag, kram!

Sanna

AHAHA! Vad kul ni verkar haft! :)

Den stora bilden på dig är fan bäst! GArvar ihjäl mig. hahaha Knäppis!

Anonym

Hahaha hur full var du på "bästa" kortet på dej? Du ser ju helflummig ut...

Ni hade kul?

Ellinor

ser ut som ni har kul i alla fall:)