Utlottning Header


Någon som vill ha denna header?
Berätta varför just du ska få den!


20:00 idag avslutas utlottningen.

Utlottningen avslutad
23
Sanna

Ha en bra lördag! =)

Ponny

Jag bör få den då jag är så "okreativ" :-)

Sanna

tack! planer för dagen? :)

Sanna

Åh, vad härligt! Jag ska kolla the hills strax, annars blir det plugga och sy idag =)

ella

ella vill ha för jag kan ju ej göra egen hihih=)

Caina

Hej!

Jag har kämpat och kämpat med att skapa en header men det går inte alls bra...är usel på detta! Tycker att denna var fin...så jag hoppas på vinst =)

Evelyn

hej :)

Jag vill ha denna header för att min header har en fiskmås.. inte så fin om man säger så..

och jag tyckte att den du lottar ut va väldigt fin!

Och sist men nte minst jag har stora problem med att göra en fin header själv.



Tack på förhand! :)

Evelyn

hej :)

Jag vill ha denna header för att min header har en fiskmås.. inte så fin om man säger så..

och jag tyckte att den du lottar ut va väldigt fin!

Och sist men nte minst jag har stora problem med att göra en fin header själv.



Tack på förhand! :)

Jennifer

Snygg som tusan!

Jag tycker jag gjort mig förkänt av den då jag tog mig mitt första badkrukedopp i April.



Är oförmögen att komma på en superbra anledning till varför just JAG ska få den men hey, less is more ;)

Maja

Jag vill ha den! För att jag tycker den var så fin xD Och min gamla header har av nån anledning försvunnit:)

Anonym

Ha en bra dag!

Sandra

Hejsan. Är verkligen kass på bloggdesign. Undrar om du hade kunnat hjälpa mig ? Den du lottade ut var riktigt snygg. Kram

Anonym

hejj ! hör av dig om du har fler heder-utlottninger.! dom e så grymt snygga, din blogg med för den delen ! :D

Lina

Lina

Hejsan måste bara få svart på en fråga. När du gör dina headers hur gör de alla krumelurer? Ja asså tex de svarta blommorna här på headern ovan.?

Kommer de från andra bilder eller finns de andra knep?

araya

åhh, kanske sent nu att få den där header, den är så fin !

och varför jag vill ha den ?



för att jag tycker den är jäte jättte fin, jag ahr jobbat med min header i en vecka men det blir aldrig snyyggg :(:( det är därför för att jag vill ha headern, men det är försent nu :(

Anonym

IzzA

Heeej!

Jag försöker HELA tiden göra en snygg header!!!

Men det går inte bra.

Så jag skulle vara jätte taksam om jag vann och fick den snygga headern du gjort.



Mvh IzzA

isabella (a)

heej , var får du såna fina bilder ifrån? :p

FRIDOLINOO

Jag vill vara med

viktoria niklasson

hej :)

dit blogg är jätte fin ! :)

jag skulle jätte gärna vilja ha headern.

den var verkligen jättefin.

jag vill ha den för att jag bloggar flera inlägg varje dag men jag är inte nöjd med designen. men de är nog lite försent nu. men jag skulle vara så himmla tacksam om jag fick den. och du blir länkad i min blogg i varje inlägg i 1 vecka. kram :)

Sandra

Får man låna denna headern? :)

irma

Jag vill järna ha headern som låtas ut :)kolla järna in min blogg www.irmastar.blogg.se :)