Vill du ha en ny design?!

Jag ska snart dra iväg till jobbet och idag kommer det nog bli riktigt mycket folk så kommer nog få bjuda på mat som en dåre.

Under dagen så lottar jag ut denna bloggdesign igen då vinnaren inte ville ha den</. Det enda du behöver göra är att lämna en, två eller tre (osv) kommentarer i detta inlägg så lottar jag ut en vinnare ikväll 20:00.

Klicka på bilden för att se hela designen!!


UTLOTTNINGEN AVSLUTAD!
6
MarieAngel

Hoppas du får en bra valborg!

Det blir lungt för oss Mor & Far är ju fär så måste ta hand om dem!

Bloggtävlingar

Nu är din tävling registrerat hos Bloggtävlingar.se - lycka till http://www.xn--bloggtvlingar-gfb.se/index.php/2009/04/vill-du-ha-en-ny-bloggdesignvill-du-ha-en-ny-bloggdesign/

Helena

Hej vännen! Hoppas att allt är bra med dig och att du vår en riktigt fin Valborg, kramis!

catti

snygg design, den vill jag vinna. jag har orkat göra ngt med min egen, så vinna en tävling verkar ju lättare

Lene-Therese

jag vill fortfarande vinna den till min vän evelina! :)

Conny

Jag vill ha.