Vinn munskölj


Jag tävlar ut en flaska med munskölj ifrån Listerine (självklart helt ny) 95 ml.

För att delta i tävlingen så vill jag att du berättar för mig vad ditt bästa skönhetstips för ansiktet är i detta inlägg.

Tävlingen avslutas lördagen 23/5, 12:00.

Lycka till ♥.


Ps Man får vara med i alla tre tävlingar om man vill det.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!
25
Linda

klart jag är med. mitt bästa tips är att göra en ansiktsmask av honung och kakao. och låt sitta ca 30 min....man blir så ren och muk efteråt!

Kajsa

Klart man vill vara med här också :D

Millah

Vilken kanon tävling,jag är absolut med... Peeling till kropp - Salt och rapsolja blandat - skölj noga!



Peeling till ansikte, naglar, armbågar och händer - honung med strösocker



Peeling till fötter - salt och rapsolja, grovt salt tar bättre menanvänd plasthandskar så inte huden på insidan av handen blir flådd.!



Vitare tänder - rent salt att borsta med, inte för ofta då emaljen kan repas! ca 1-2 ggr/veckan

Beea

Är också självklart med och tävlar! Det som har gjort succe för mig är ansiktshandsken från Enjo! Efter att jag rengjort ansiktet med handsken tar jag någon fuktig ansiktscream te.x. ACO eller nivea.Sen brukar jag göra olika sorters ansiktsmasker som man gör hemma ungefär 1 gång i månaden. Jag har fet/finnig hy, och nu har jag knappt någon finne i ansiktet sedan dess att jag använt Enjo's ansiktshandske, gå in på deras sida för mer info! jag köpte den via ett demo.



Tack för möjligheten att få tävla!

evamar - tävlingsblogg

Mitt bästa tips är att aldrig slarva med att tvätta bort sminket. Det är utmattande för den känsliga huden i ansiktet som behöver få vila från smink på nätterna.



PS. Har tipsat här:



http://evamar.blogg.se/2009/may/munskolj-23-maj.html

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar. Mitt bästa tips är fukt - så investera i en bra fuktcreme. Min är rätt så dyr men det är verkligen värt det!

catta

Hejhej:D



Jag är gärna med.. Tips för ansiktet är att köpa en bra ansiktstvål till ansiktet och tvätta både morgon och kväll och tänka på att återfukta huden i ansiktet innan man går och lägger sig med någon återfuktande kräm.. Ansiktsmask 1 gång i veckan kan man ochså köra med:D

Josefine

Anskitet ska man inte peta i för ofta så egentligen borde man bara ha ansiktsmask en gång i veckan och en ansiktskräm. Ett tag smörjde jag mig med massa olika krämer och min hy blev fet och blank och jag fick massor av finnar. Sedan av någon kontig andledning slutade jag med alla konstiga saker och nu andvänder jag ingeting i ansiktet om min hy mår bättre är någonsin! Så kör så naturligt som möjligt, allt hanlar ändå inte om utsidan ;)

Kelly

ja e med o tävlar :)

mitt bästa skönhetstips är att om du vill få bort dina finnar snabbt så ska du gå o basta kanske i 1 h (beror på hur länge du orkar) o sen så öppnas alla porer o du kan skölja av ditt ansikte o ta på ansikts kräm sen så går finnarna bort (inte direkt men de påverkas)

Bloggtävlingar

Båda tävlingar är nu registrerat hos bloggtävlingar.se - lycka till!

Lene-Therese

Mitt bästa skönhetstips är munsårsplåster på finnar/bölder, de försvinner inom ett dygn!

Erika-foto-mode-pyssel

Använd nattkräm. den gör underverk medan du sover

Fröken Eko

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla :)

Mitt bästa skönhetstips för ansiktet är kort och gott: sluta peta!

Inte peta på finnar, blemmor, fnasig hud eller nåt annat. Ju mer du petar destu värre blir det!



Tvätta noga istället och låt ansiktet vara ifred sen :)



Jag har bildlänkat till din tävling också, hoppas det är OK!?



/F

Lina

Ansiktsmassage är som yoga för ansikte och hy - det ökar blodcirkulationen och cellförnyelsen och motverkar rynkor och andra ålderstecken - dessutom är det väldigt skönt. Du kan göra det på dig själv - eller så kan man göra det på varandra, kolla denna länk för att få en snabbkurs: http://www.massagetips.se/ansiktsmassage/

Mvh Lina

sandra

Mitt bästa skönhetstips för ansiktet är att vara noga med att regelbundet (1-2 ggr/dag) tvätta ansiktet med rengöringsmedel, sånt som håller ph-värdet på en jämn nivå och att återuppfukta huden.

Att inte använda smink dagligen är ju också lätt att klara av :)

Tina

Jag gör en hemmagjord ansiktsmask som funkar kanon, ansiktet blir mjukt och lent.



1 dl havregryn, gärna finkross.



2-3 msk grönt te som du blötlägger i varmt vatten innan.



Lite honung.



Rör ihop och badda på ansiktet, havregrynen fungerar som en peeling. Tips är att ligga ner när du gör behandligen, krämen har nämligen en tendens att inte stanna kvar annars=)

Caroline

Mary Kays Age-Fighting Moisturizer comb/oily från deras TimeWise-serie. Det är den bästa hudvårdsprodukt jag använt. Så här står det om den på Mary Kays hemsida:

"Denna oljefria lotion hjälper till att minska uppkomsten av synliga fina linjer och innehåller nästa generations antioxidanter. Formulan för kombinerad till fet hy kontrollerar glansigheten samtidigt som hudens grundläggande fuktighetsbehov tillgodoses, vilket resulterar i en välmående och smidig hy med ett matt resultat."

Den håller vad den lovar + att all min acne är borta och jag hade verkligen problem med acne innan.

Ni måste testa!

tofva

Att motionera. Gå ut när det regnar och ta en lång promenad!

CherryCheek

Mitt bästa hudvårdstips är billigt och hittas i vilken mataffär som helst! Om du har problem med fet hy och/eller envisa finnar, så köp en Natusan Zinksalva från babyhyllan! Den torkar ut finnarna på ett kick! Dock blir man ganska vit i ansiktet av den, så det bästa är att massera in rikligt på kvällen, låta den verka över natten och sedan skölja bort överflödet på morgonen. Billigt och bra!

Carola L

Jag är med och tävlar och har länkat till tävlingen i min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla



Sov ordentligt är mitt bästa tips!

Sanna

Mitt bästa tips för ansiktet är helt klart sömn i kombination med bra mat och motion. Jag vet att det är tjatigt men mår kropp och själ bra så visas det också i hyn (med vissa undantag hos de med kroniska problem med hyn..).



Ha en trevlig kväll!

Jenny

var noga med att alltid smörja in anstiktet efter att du blött ansiktet :)

martina h

mitt bästa ansiktstips är att unna sig och ta sig tid för en ansiktsmask varannan vecka!.

låt bäste man/kvinna vinna!

:)

Olelsi

Jag är gärna med och tävlar....

Att skölja ansiktet med kallt vatten...är så himla skönt!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Angel

Mitt bästa tips är Loreals pure zon med mikropartiklar som gör ansiktet jättefint,jag har nog aldrig vart nöjdare.