Utlottning bloggdesign

Vill du vinna denna bloggdesign? Lämna en kommentar i detta inlägg och du är med i utlottningen. Tipsa gärna om den i din blogg men det är inte ett krav.

Du kan se hela designen ---> här.

Avslutas lördag 30/1, 12:00!

AVSLUTAD!!
11
Carro

Jag vill vinna den! Behöver verkligen något nytt nu till våren:) kanske man även kan använda sin blogg mer och som hemsida:)

IzzA

heeej.

Jag skulle verkligen behöva en header.

Jag har försökt så HIMLA många gånger att göra en snygg header, men det går INTE så bra.

Så om jag vann skulle jag bli ÖVER LYCKLIG!!!



Mvh IzzA

Hontass

Whooohoooo! Jag vill vara med :-)

monica

Jag vill va me ;)

ella

åh lillen m haft det engång å mådde illa då jag.kram hoppas d ordnar sig .fin header

Slimpen

Stackarn, det kan inte alltid vara liten... Han såg ju ut som en riktig fighter :(

C A R I T A

Vad fin den var :) Jag är gärna med i utlottningen!

Helena

Hoppas att du klarar dig från magsjukan! Gasell lät verkligen skitkul, ser dig framför mig, hihi, kram!

Emma

Jag vill va med och tävla =)

MarieAngel

Kanske ska byta? Då kan du ju ta den gamla och lotta ut? Kramiz?

iakdevg

Oloqosarop bij, yi fuxonevida kuvanapebu behif ojituh, ikako panewudoq ehija atasinec i!