Nya Gaga & Beyonce

Haha har ni sett denna nya video med Lady Gaga och Beyonce? Vilka jäkla härliga tjejer, trodde jag skulle dö av skratt i en del av videon.
153
Anonym

Jag ÄLSKAR den här videon!

Daniel

Den videon är så jävla sjukt brA! :D

amina

videon är bäst! :D

S

Lady GaGa är ett geni rakt igenom. Känns bra att det faktiskt finns kända snygga personer som är smart också :) Jag är väldigt nyfiken på hur fortsättningen kommer bli och vilken låt det kommer vara ;)

En modells & statist liv!

Älskar videon! :D

Julia

Hahaha vilka underbart ironiska tjejer...

Malin

Jo den är helt galen, men grymt bra!

Erika

Den är helt galen! :P

sally

den är sjukt grym älskar den

LENA ღ

Haha :D

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Emma

haha dom är störd

sebastian

grymt

skoj att du hamnat på första sidan

Ida Björkman

Brukade inte Gaga vara större förut om höfterna?

simone

Verkligen vacker den videon, hon är så kreativ, så jävla modig och egen! Fan vad bra hon är :)

fu-chan

asså, de är ju bara bäst!!!!!!!

dioxa

Ingen brist på humorn, nice! :P

Diana

grym låt, skrämmande dålig video!

haha , i början sa ena polisen "I told you she didn't have a dick"! ASG

sara

haha den är skön som fan :D

Anonym

den är så sjukt bra !!

sara

jag såg den precis och tyckte om den jättemycket! det är roligt med människor som bjuder på sig själva! :)

Mari

Jag älskar videon! :D Speciellt Lady Gagas små danssteg när hon ska bli utsläppt ur fängelset. haha

Ha en bra dag!

rebecca

hahah! cigarettglasögonen, nått man borde prova eller? haha ;) xx

Jonna [ FOTO&HÄSTAR ]

Den var... host ... intressant! x'D

Mathilda

grym video men dålig låt! haha :)

Martina

Jag gillar låten, sådär då den e normal, videon tycker jag var bara överdriven. men de e eju gaga style

Caroline

Ja visst är den sjukt underhållande? :) Och låten är himla bra. Dock är det där en typisk video man säkert bara ser en gång, sen räcker det :)

Tina

haha har ochså en sån nyckelring till mina bilnycklar

Emma

Den är verkligen galen:P

Bojan

Båda är ju grymma alltså! Skitbra ihop! :D

mikaela

hahah sjuk! gillar thelma and louise-parallellen, girlpower ;D

Maja

De två damerna förvånar inte, klockers:D

Linnea

Jag älsar Lady Gaga! måste se videon ;P

Gabbi

HAHAHA! Jadu...Hennes videor brukar vara speciella men den här tog iallafall priset.. :D

pinglan

Värdelöst att man måste klä av sig naken för att komma någon vart i den här världen:P

Skrattretande!

Grimgoth

Det var det bästa jag sett på länge, så genomtänkt!

Jonas Åkerlund kan sina grejor!

A

udda video.!

NINNIE

GRYM!!!

♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

den var ju bra

jenny

men gud, vad är de för cigarett glasögon hon har på sig :O vad läskigt det såg ut

Emily

Kul! Hoppas att den inte visas på Ztv/ Mtv. Barn/vuxna kan ju få men för livet! =D

Lisa

Jag vet inte om man ska älska eller hata!? Undrar vad dom som kom på ideen till videon hade rökt....

Fani

love this video :)

paulina

helt galen video, men bra :)

Elin

Den här videon är så jävla härlig! <3

paij

varför dö av skratt? den är ju typ.. bäst!

:D

Michael Jackson | Minnesblogg

Älskar den. :D

johanna

jag gillar lady gaga egentligen men denna videon var fruktansvärd! och låten också för den delen. nej tummen ner BIG TIME

olivia ericsson

HAHA, fyfan vad bäst! :D

Lina

Hahaha! Snacka om störd video! Lady Gaga är verkligen egenkär och narcissist ut i fingerspetsarna. Detta är illa, mycket illa! XD

FLORENCE

Haha, den var ju bra! :P

Fast jag satt och undrade när de faktiskt skulle börja sjunga. ^^

YVONNE

Jag gillar den inte, den är smaklös

_keke_

hahah aa den 'r härlig ^^

isabella l .

Hehe jo den har man sett =)

caroline♥

HAHAHA, va rolig den va!:D

S A N N A S . R U M

Hahhaha fy vad rolig :D

Tiffany

Cool, men gillar de tidigare videorna. Ska på konserten den 7 maj, kommer bli grymt! :D

sandra

hahahaha den kvinnan är sjuk alltså!

josefin

hahahah fan vad skön:)

Siri

Kvinnor som vågar visa vad dom tycker, det är det bästa! :) roliga ironiska & dom får ju med HELA världen på det ju! :O (A ;)

Askungen

Åh, älska videoklippet, och förstod ungefärligt av deras verison men kan vara någon söt, som du för en liten översättning av deras låt, jag hör inte. Är döv.

LillValpen

Helt underbar! ;D

Christine

Haha, ja det var en speciell video minst sagt! ;-)

Ebba

Har sett halva nu och jag tror jag DÖRRRRRRRRR!!!

carolina

hahahah(?) lady gaga= too much? NEVER!

Hanna

Hahaha jag tycker att den är asskön :D

Maria

Älskar den där videon, så ball!

Linea

Älska lady gagas sjuka outfits!!

Simon

Den är ju asgrym! Har väl egentligen inte nånting med texten eller låtens budskap att göra men det är en häftig och humoristisk fortsättning på paparazzi-videon! Längtar redan till forsättning som antagligen blir med låten Alejandro eftersom de flyr till Mexico. :D 37 tummar upp!!

Anonym

me like it

julia

helt crazy xD

Tove

tove diggar videon

Viktoria

Haha det där är så typiskt Lady Gaga! Konstig video, men hon har alltid någon tanke bakom allt. T.ex. "I told you she didn't have a dick". Hon ville säkert hämnas på alla falska rykten. Hon äger!

Hanka

Måste nog hålla med dig. Helt sjukt! Haha

Pisces

AWESOME! HAHA

Bella

Hahaha störd video

milena

videon är grymt bra, riktigt bra producerad. gillar den. annars är ju gaga en bra artist,hon tjänar nog asmycket på sin inte minst sagt udda stil... beyonce är ju helt sjukt bra annars! videon är helt klar en full pott men den är nog mera som en kortfilm än musikvideo...

CAMIE

Haha, fyfan! Klockren juh =D Typisk Lady Gaga video ;D Fan va hon spinkig hon har blivit btw!

fanny

jag älskar den här videon!!^^

Hanna

hahah xD

Linda

Haha, helt otrolig video! Aldrig sett något likande... Som sagt tidigare, Gaga rakt igenom! :P

..:Sarah:..

JAG ÄLSKAR DE !!!

felicia persson

jag är helt såld på den! fan va snyggt o roligt! och jävligt tuffa kläder, beyonces gula ögonskugga! mums!

Barbie 08

Sämst, bäst när Hon är solo i sina videos utan den där bruna bruden vad hon nu heter.

Diana

Haha sjuk video men mer eller mindre rätt OK :P

För övrigt så tror jag att bilen är samma bil som är med i Kill Bill 1, när hon legat på sjukan och mördar sin sköterska & ska få sina tår att röra på sig ^^

Kessy

älskar den här video =)

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Sjukt bra! :D

Sara

Den är briljant med ett grymt budskap...

Elle

Jag säger bara GRYM!!!!

Nyckelpigan

LOVE IT!;D

Kim

ÄLSKAR DEN!

jenny

det är så otippat att lady gaga och beyonce skulle göra en låt tillsammans, men de gör den så jäkla coolt och bra :D vissa bara tjatar om att lady gaga är så konstig osv, men om någon i världen ska vara det, varför inte hon?

jag tycker hon är asgrym iaf, älskar videon :D

Jacqueline

Hej :D

Vilken fin blogg du har!

Dagens fråga på min blogg är: Har du någon tatuering?

Gå gärna in och svara.

KRAM

cissy

gillar verkligen lady gagas konstiga outfits, hon liknar ingen annan ;)

Suzette

DEN ÄR BRA :D

linda

Tycker videon är världelös! Kul men kass (;

Before29

så egna och unika ;)

Homii

den vidjo är sjukt aså men låten är bra

sandra

videon är cool och det är på nåt sätt så mycket Gaga. Jag diggar låten också! :)

KNORKAN

Man får ta den med en nypa salt :)

Mimma

Båda två är sjukt duktiga! Synd bara att Lady Gaga bantar ner sej till ett skelett :(

anonym

hon kan inte mena allvar . det va den sämsta videon genom tider.

Anna

haha ja, lady gagas stil är då inget jag inspireras av.. men låten är helt ok!

SANDRA*

Haha så jävla bra ;)

Freddi

Helt underbart! Älskar det! :D Lady Gaga är en sann talang inom musik och mode, en riktig stjärna!

Sofia [gaspedal.blogg.se]

ska se gaga i stockholm i maj :)



snygg blogg btw!

natasha

Nä jag gillar inte lady gaga, hon är bara för mycket! Däremot gillar ja Beyonce! Hon har klass!

tjäder

jag ser då inget roligt med den här videon.. lady gaga has done it again.

J och H

Gaga har klass, hon gör inte som alla andra..:)

Mathilda

Den videon är så cool!

Jag gillar att Lady gaga visar, i allt hon gör, att hon inte bryr sig ett skit om vad vi tycker om henne. Hon bara gör det som faller henne in och det är så sjukt häftigt!

felicia

ÅH! Fy satan vad jag vill se henne i sommar!

linn

cpbra!

K

Häftigt att det är en svensk, Jonas Åkerblom som hjälp till med låten och det! :D

linda

och det här ska kallas för musik video? haha detta e nog den mest tråkigaste musikvideon jag sett med gaga...

Lady Gagas fanblogg

Håller med, videon är så bra.

Malin

Så jävla välgjord video!

Andréa

Rolig video, och kul att en svensk har gjort den! :)

Jennifer

Hej, urgullig blogg du har !!



Men har du kollat in Lady Gaga tävlingen som BARC Naturprodukter har på Facebook? Där kan du vinna biljetter till konserten och även backstage pass.



xoxoxo

Matistine

Jag håller med pinglan!



Jag tycker att hon är kreativ och sjunger bra men hon behöver verkligen inte att visa sin mus och råhångla med en av fångarna! Hon är helt sjuk, hon drar uppmärksamhet till sig på fel sätt, hon är mest av allt berömd för att hon chockar världen. På vissa tv kanaler i USA är hennes video förbjuden för att den anses vulgär och snuskig.

molly

hahah det är ju typ en parodi på massa olika filmer. tyckte mig ana kill bill, natural born killers, thelma & louise och säkert fler.

De har en sån skön självdistans som kan driva med sig själva på det här viset!

Isabella

Verkligen skum!!!

Nån som vet vad det är för telefon Gaga har i början???

YAIYA

SIIIICK!!!!

Bea

Haha Älskar video! :D

Becca

beyonce lika het som vanligt! grrr! Lite skum video, med väldigt kreativ!

Kristina

Tycker bara Gaga är för mycket.

Elia

That's sick! Keep it up! Gaga o Beyonce e verkl annorlunda=grymma! :D

Det har inte ni med att göra...

FAN VA NICE ASSÅ JAG HAR KNULLAT MED LADY GAGA!!

Hon är en höjdere på det!!

Ylva

Haha, gotta love this one! Och Beyoncé är en av de snyggaste människorna på jorden.

Pandamanda

Hahah :D

Det var nog mest lady gagas stil den där musikvideon. Den var rolig :P

eriksson

Det är nog den sjukaste samt bästa video jag har sett! Satt och skratta, skämdes och blev allmänt lyycklig när jag så den! Riktigt bra gjord! Och så kalrt så tycker jag ju aatt beyonce och gaga är grymma endåå!

johanna

tyckte till en början att videon var rätt överdriven, eftersom videon enligt mig inte har något att göra med själva låten XD men gillar den nu ändå på något sätt, det är ju ändå lady gaga o hon brukar göra mer udda saker, fast på ett snyggt sätt. Hon är ett geni :)

Hanna

Gryyyym!! Hahaha... Dock väldigt otippad från Beyonce´s sida! ;o)

Micky

Micky

Den var rät så konstig XD

verali

nice va videon

isabelƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

when you kill a cow, you have to make a burger!!! hihihi

Anna

Verkligen annorlunda video eller vad man nu ska säga. Jag vet inte riktigt om jag gillade den, eftersom Beyoncé är så mkt grymmare än att sjunka till Gagas nivå, men den var ändå rolig på ngt vis.

Ellinor

Det jag gillar med videon är att de, framför allt Lady Gaga vågar "fula sig" lite. Vanligtvis brukar inte tjejer våga göra det. Speciellt inte i musikvideos.

Dock tycker jag Beyonce inte riktigt vågar släppa loss ordentligt, och förstör videon lite.

Maja

OMG vilken knäpp video, jag kan bara inte fatta att dem har gjort en sån video :O jag är chockad

Millie

SSKit bra wideo! ;D

emmy

Det är den bästa musikvideo jag sett hittills! :D

Suss

Störiga är att videon inte alls passar ihop med texten =/ Hatar när det är så..

Adde

Älskar Lady Gaga :)

Samantha

Fyfan vilken skum video..

Ida

Får kika på den sen ;p har inte tid nyu

Micaela

Är det hennes grej? Hon måste döda någon i alla hennes videor... :P

Sara S

Jag tycker att hon är så himla häftig, och att hon vågar köra sin egna speciella stil är underbart!

Lite skum video, men den är så galen att jag inte kan låta bli att gilla den :P

Tigerhonan

Fin blogg du har :)

Linn

love it! :D

Andrea

The all-seeing eye kikar fram rätt många gånger. Fast det är väl klart, illuminatis marionettdocka Beyoncé är ju med i videon, so what can you expect liksom =)

Dejana

Jag är riktigt chockad och folks kommentarer till denna videon! Ser ni ens någon meningen med den? Den har ingeting med låten att göra...hon är nästan naken genom hela videon, hånglar med en transvestit och massmördar folk? Hallå liksom...alla har ju självklart rätt att tycka vad de vill, men förstår det inte bara...var rädd när jag kollade på den.

Låten är dock grym.

issa

den är asa bra

Poppis

Videon är snuskig men musiken är bra. :D

ellen

Go som fan! Alla musikvideos borde bli lite mer som denna, händelserik och gripande :)