Tävla & Vinn 1 Rosa Skönhetskit!!

VICHY har nyss släppt sin nya skönhetskolletion "Idéalia"  och med det så startar jag nu en tävling där 3 st har chansen att vinna varsitt kit med skönhetsprodukter.
 
Lite info ang produkterna...
 
Idéalia
Slätare hud - Jämnare hudton - reducerade rynkor
 
Aktiv ingredienser:
 
• Kombucha - Ett kraftfullt te-exkrakt för en utjämnande effekt och en fräsch lyster till huden.
• Adenosin -  En energibärande molekyl som verkar utslätande på fina linjer och rynkor.
• LHA - Derivat av salicylsyra som verkar exfolierande och förbättrar cellförnyelse.
• Vitamin E - Antioxiderande, motverkar fria radikaler.
 
Idéalia har en snabbabsormerande creme-gel konsistens samt en fantastisk mild doft av te och vita blommor.
 
 
 
Idéalia PRO
Deep Dark Spot Corrector
Inriktad på:
 
• Pigmentfläckar
• Röda märken {pga tex kärlsprängningar}
• Märken pga orenheter
 
Berikad med stärkande och lugnande vatten thermalskt källvatten ifrån VICHY.
 
 
FÖR ATT TÄVLA:
 
1. Gilla Vichy på → Facebook
2. Skriva ett inlägg om tävlingen på din blogg, hemsida etc och länka tillbaka till detta inlägg. Det är tillåtet att låna bilden! OBS, Har du ingen blogg, hemsida etc så kan du tipsa om tävlingen på tex Facebook, Twitter, Instagram etc. ALLA KAN ALLTSÅ TÄVLA!!
 
Lämna en kommentar i detta inlägg så jag vet att du deltar OCH glöm inte att lämna kontaktuppgifter så jag kan kontakta dig vid evetuell vinst! Lämna även adressen till inlägget där du tipsat om tävlingen så jag kan gå in och kolla. Ni som inte har blogg/hemsida, skriv HUR ni tipsat om tävlingen och gärna länk om det går.
 
 
För extra chanser i tävlingen {alltså inget krav}:
 
Följ mig på instagram → sweetkay78
Gilla detta inlägg på bloglovin´
 
Tävlingen avslutas fredag den 19/10 och jag kommer utse 3 st vinnare dagen efter. LYCKA TILL!
 
OBS: Vinster skickas endast inom Sverige!
 
 
 
 
 
tävling - vichy
40
J J E

Fin blogg :) roligt med tävling :D

Madeleine

Jag är med och tävlar!! :D tjoho. har gjort allt på listan, hihi.
Här är inlägget på bloggen (http://jaensson.blogg.se/2012/october/ett-rosa-paket.html#comment)
Följer dig redan på instagram, och gillade precis inlägget på bloglovin. Nu håller jag tummarna!
Ps. extra chans om man tipsar på flera ställen? ;) Puss

Svar: Good luck!! =) Tipsa på du så får vi se^^
Linda

jennie L


Jag vill jättegärna vara med!
Jag har i en ung ålder fått konstaterat en kronisk hudsjukdom, som gör att det är väldigt svårt för mig att hitta rätt produkter som passar just mig! Priset spelar inte så stor roll, när man först hittar en produkt/serie som känns bra, men problemet är att det är svindyrt att prova sig fram!
eftersom jag är ensamstående och studerar , gör det ännu lite svårare då ekonomin inte är den bästa!

Så jag håller tummarna och hoppas på lite tur!
Jag gillar pa FB och har länkat här:
https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/279322622186156

jennie L

Extra lott!
Jag blev foljare 54 pa bloglovin men hittade inte inlagget sa jag gillade inlagget Pink or blue I love you ! Som nummer 1!

Svar: Lycka till i tävlingen =) Går att gå in nu och gilla inlägget..
Linda

Maria

Gillar och delar inlägg på Fb

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Nanna E-son

Jag vill gärna vara med!
Har ingen blogg men har lagt ut länken på FB:
https://www.facebook.com/nanna.eson

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Nanna E-son

PS Gillar redan Vichy på FB :)

Katja H

Hej!

Jag är gärna med i din fina tävling :)

1. Gillar redan Vichy på FB
2. Har länkat till Facebook ( Katja Hiekka )
3. Nu hoppas jag bara att jag har turen med mig

Ha det fint!

Mvh
Katja

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Tina Carlström

Hej!

Jag är gärna med, jag älskar Vichy och vill gärna prova de nya produkterna.
Jag har gillat på FB (Tina Carlström.
Jag har delat med mig av tävlingen på min FB sida: http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Nu håller jag tummarna! =)

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Fia H

Jag är gärna med och tävlar i din fina tävling :)

1. Jag gillar redan Vichy på Facebook. (Dock har jag en annan e-mail på facebook. Jag kan lämna den om det skulle behövas längre fram).
2. Jag har skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg och jag har länkat hit. Inlägget hittas här: http://surfinbabe.blogg.se/2012/october/tavla-amp-vinn-1-rosa-skonhetskit.html
3. Jag följer dig på bloglovin´ (nr 55) och jag kommer strax att gilla detta inlägg :) (Då inlägget inte har dykt upp än därute, det senaste inlägget som syns därute är om blåbärsmuslin).

*Nu håller jag tummarna*

Ha en fortsatt bra kväll! :)

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Liselotte karlsson

Gillat Vichy på Facebook
Jag har lagt upp en länk hit på min sida :) på facebook.
Liselotte Karlsson
Östra vittusgatan 26
371 33 Karlskrona

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Skrot svett och rock´n roll med Dieseldoris och Slavdrivarn

Gillat Vichy på Facebook (Helene Gustafsson)
Delar även tävlingen på min facebook :)
https://www.facebook.com/helene.gustafsson.319/posts/420922141308531

Så nu håller jag alla tummar och tår! :)

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Gerdan

1. Gillar Vichy på FB
2. Har tipsat om tävlingen på FB. Här är länken: https://www.facebook.com/ironnlid
i.ronnlid@gmail.com

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Nilla

1. Jag är med och gllar redan Vichy på facebook.
2. Här är länken till mitt tips på fbhttp://www.facebook.com/pallella.lullin
pallella@spray.se

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Anna L

Klart jag är med. Gillar på fb - Anna Lundkvist
har tipsat på min fb om tävlingen
Följer på bloglovin och gillar inlägget som nr 3.


Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Titti skarp

Hej
jag är jätte gärna med
gillat och delat offentligt på min facebook
följer bloglovin
hoppas så på turen
mvh Titti skarp

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Ida Juntti

Hej,
jag är med!
1. Jag gillar Vichy på FB, Ida Juntti.
2. Har tipsat om tävlingen i min blogg; http://vintersaga.blogg.se/2012/october/jag-tavlar-1-2.html

/ Ida
vintersaga4@gmail.com

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Petra

Nu är jag med och tävlar om Vichy:)
Har gjort allt i min makt ,tyvärr har jag inge instagram ännu. Men tipsat på min blogg.http://mammansprinsessor.blogg.se/2012/october/vichy-idealia-tavling.html

Håller tummar o tår
kram

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Paola

Jag är GÄRNA med :) Tipsat på FB:

https://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/451296738255649

Följare 57 (tror jag det blev) på Bloglovin, har gillat inlägget där.

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Anonym

Gillar på facebook och har även länkat till din tävling där!

mvh Emma emma.widman@hotmail.com

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Sophie

1. Gillat på facebook.
2. Delat på facebook. (Sophie Persson)
3. Börjat följa dig på Bloglovin' (blev nummer 59) och gillar nu inlägget (blev nummer 5).

=)

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Ulla

Gillar på FB, delar också på FB (https://www.facebook.com/ulla.olsson.969)
och följer dog på Bloglovin.

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Ulla

Oj, glömde skriva att jag blev nr. 59 på Bloglovin och att jag gillar inlägget där.

suss

Gillar redan Vichy på FB.
Delar denna länken på min FB-sida
= )

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

suss

Susan Suss Johansson heter jag på FB, kanske jag skulle tala om också!!!
= )

MarieAngel

Hello!
Här kommer inlägget och följer dig redan på instagram och har gillat inlägget på Bloglovin.
Hur gick det på loppisen?? Fick du in några stålisar?
Kramiz
http://marieangel.blogg.se/2012/october/tavling.html

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Det gick bra men fan så drygt det är när man måste böra dit kartonger och sen hem det man inte fick sålt=/. Ja fick väll in typ 1300:- iaf =)
Linda

Berit Söllwander

Jag är med och tävlar. Gillar Vichy sedan tidigare och har delat tävlingen. Vichy har alltid bra produkter och vilka härliga förpackningar.

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Klart jag är med! :)
1) Gillar (Beatrice Tävlar)
2) Jag tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2012/10/15/vichy-19-oktober

Extra chanser:
Jag följer dig redan på instagram (mamabeatrice)
Gillar tävlingsinlägget som nummer 7 :)

Nu hoppas jag verkligen på turen!

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

MissLie - Fucked up

Hej, jag är gärna med och tävlar! :)
Jag har gillat på FaceBook, jag följer på Bloglovin', jag följer på Instagram och jag har bloggat: http://misslie.se/2012/october/skonhetskit-fran-vichy.html
Nu håller jag bara tummarna och hoppas på det bästa! :)
Ha en bra dag!

Svar: Lycka till i tävlingen =)
Linda

Ingela Waardahl

Hoppas på tur ,gillar på facebook

Kristiina

1. Jag är gärna med och tävlar :)

2. Delar på FB (www.facebook.com/kristiinasoderstrom)

Ha en fin dag!

Svar: Lycka till=)
Linda

Mimmi

Hej. Jag är med och tävlar
1.Gillat på vinchy på fb Mimmi Berglund
2. Delat på min blogg http://mimmielinorberglund.blogg.se/?tmp=293700
3. Gillat inlägget på Bloglovin blev nr 8.
ha en bra dag Mimmi :)

bldgytl

Ju vadisucu yoj lisez ejiziru ulal vupohok beyazujur otuwike, jasugixi qaxok.

Åsa Ullström

Gillar Vichy sedan länge på facebook, är mitt absoluta favoritmärke, utan konkurrens! Jag använder Normaderm men eftersom jag nu fått pigmentfläckar och börjar bli liite äldre ;-) så skulle jag vilja testa Idealia efersom jag vet att Vichy gör mig aldrig besviken!!

Jessica Söderberg

Härlig tävling! Jag har gjort flera grejer, bl.a länkat på min blogg, läs gärna. Nu håller jag bara tummarna :)
Ha de bra!

Pernilla W

Jag är gärna med i denna utlottning :) Älskar Vichys produkter.
1. Gillar sedan tidigare på FB Pernilla Wamsjö
2. Tipsar/länkar till tävlingen på FB Pernilla Wamsjö
3. Har börjat följa dig på bloglovin och blev nr 11 att gilla inlägget.

Pernilla W

Ps!!! Har även tipsat och länkat till din tävling på Vichys FB sida Pernilla Wamsjö

Emma N

1. Gillar redan Vichy på fb!
2. Tipsat om tävlingen på twitter: https://twitter.com/n0bananas/status/258849799909031936
3. Följer dig som nr 417 på Instagram.
4. Gillar inlägget på bloglovin som nr 12.
/Emma

Emelie S

1.Gillar Vichy på faceb. sen tidigare.
2.Delar o tipsar på faceb.
3.Följare nr 63 bloglovin
4.Gillar inlägget som nr 10 ( gjorde det igår redan och visste inte om jag skulle tävla.Men vinsten är så attraktiv så jag måste.)

Mamma som beskriver sig som ett "skrynkligt russin full av pigmentfläckar" har fått testa krämen och är överförtjust.Krämen är inte bara ljuvlig att se på den doftar lagom , känns skön och går snabbt in i huden.Jag skulle vilja vinna detta kit då mamma så väl behöver sitt eget och jag kan inte komma hem och snylta hos henne.Jag vill inte bli det där "russinet" än i alla fall, men har tyvärr solat för mkt!

http://www.facebook.com/emelie.svensson.77377

Annika Nilsson

Hej!

1) Gillar självklart på FB (Annika Nilsson)
2) Har tipsat och delat tävlingen på FB : https://www.facebook.com/annika.nilsson.357